Monday, February 20, 2012

Mintak all Bloggers Doakan untuk anak kecil ini

Aku dapat tau dari blog Sarah (Cerita Bonda)

Aku terdetik nak share..

Adik faris hanya berusia 6 tahun, disahkan mengidap barah darah. 1 Feb 2012 dimasukkan ke ICU Sime Darby Medical Centre. Sekarang berada dalam keadaan kritikal.

Bantuan kewangan jugak diperlukan oleh ibu bapa beliau, kerana kos perubatan yang sangat tinggi. Sumbangan dari orang ramai amat diperlukan..marila kite sama2 membantu anak kecil ini.

Setakat ini, dilapor RM16,800 berjaya dikumpulkan. Sham dan isteri memerlukan lebih RM30,000 untuk menampung bil hospital Faris selama 19 hari.

"Sampaikan ucapan terima kasih saya kepada semua mereka membantu, hanya Allah mampu membalas jasa baik mereka. Mohon doakan bersama, agar Faris sembuh seperti biasa," pinta Sham (ayah Faris)

Sedih aku tengok keadaan dia, berat sungguh penderitaan yang dia tanggung..apa la budak sekecik ini mengertikan?..semasa membaca kisah faris ni tertanya2 gak apalah perasaan ibu dia. Anak yang di belai dan di jaga dengan baik selama 6 tahun, tiba2 jatuh sakit. Ya Allah, kau berikan la kekuatan kepada mereka..Engkau kasihani lah mereka Ya Allah..sesungguhnya amat berat dugaan ini...

korang leh refer pada blog Mazidul Akmal untuk cerita lanjut. Aku hanya melanjutkan ke blog aku untuk membantu adik Faris & ibu bapa beliau.

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio