Thursday, January 15, 2009

checklist

Saya amat lega kerana byk tempahan telah di buat :) disini sy menyenaraikan perkara2 wajib yang harus ada di sesuatu majlis perkahwinan yg berjaya dicari dan di block tarikh vendor nya. hope sy akan mendapat kerjasama dari semua pihak kelak. :)

  • Catering - Qareezma Sdn Bhd - but I still not satisfied wif their cooperation so far I just booked it becoz the food is nice, but they are sub the canopy to other vendor, so I still curious on their service..huhu..maybe I think I so gelojoh la jugak and push my dad to pay the booking..huuu~~ then I just realized that I not yet look at their design and hasil kerja tgn ..but nevermind sure I will push them to do wat I really want for my wedding after this. sure they will ask for next payment rite, so by that time I will ask them to show me their facilities and services. Owh ya, I got their contact from the Bridal Fair at Ampang Point last time I went wif mr y.
  • Photographer - Sharm Captured - We personally met this guy which I think that he is really good in explaination and show the effort to make us understand his skills (definitely!)..photographer kan kena penuh dgn gaya yg coonfident!hehe..
  • Pelamin & Deco - Arjuna Cipta - I also spoke with this young guy personally (nway the photographer and pelamin in 1 company - they are gud buddies!). he is so supportive and very nice..masa di pameran tuh me siap ddk kat booth diaorg, belek2 album mrk and keep questioning them wif silly silly questions..haha..tp diaorg ttp melayan kan..and tgh borak2 nih mr Y buat muka ngelabah and suruh aku bgn.aku pun pelik gk la, apsal lak mamat nih??rupa2nya sekali aku toleh belakang..sudah ramai yg menunggu giliran!hahahaha..malunyerrr sayerr..hehe..so kami pun cecepat la cabut!hihi..tp then after bincang2 kiteorg berminat dgn deco diaorg so terus draw duit and byr deposit!settle!!tak sia2 mak tanyer soalan byk2!haha..

Next...

1) Kompang 2) PA Sistem & DJ 3) Videographer 4) Baju Sanding (penting nih!!) 5) Kursus Kawen bersama Mr Y and adik nya (comel kan..)

Next month...

1) Door gift 2) Kad Undangan 3) Hantaran 4) Tempah Baju Nikah & Khatam Quran

Wahhhhh..byk lagi nih nak kena buat..me dah start stressss..!!

2 idea?!:

Anonymous said...

- Kak........ khusus kahwin and kompang already settle......-

Anonymous said...

HI.. Nak tanya, arjuna cipta punya price mahal x? Range brapa ye- n apa dlm pajlge dia? Reli hope u blh bg input to me. U blh email i zuerry21@gmail.com. Thank u yea.

 
Blog Template by Delicious Design Studio