Friday, June 19, 2009

after 21 days..

everything going to be normal again...but not really a "normal life" from my previous life la kan? :P

be a wife is a little bit different. why?? coz dah ke MASAKKKK utk suami! haiyaaa, but i think, activity memasak saya sudah improve laaa skitttt..hehe..hasil web site resepi yg di beri oleh pn. anem :-
http://fromthekitchentohisstomach.blogspot.com/
http://www.myresipi.com/

thanks so much honey! :) nanti ajar aku masak jugak yer..hehehe

so, before blk dari tempat keje, wajib bg saya utk jenguk2 website2 ini, utk bg suami makan..hurmmm..tapi, buat sementara ini, aktiviti curik resepi diberhentikan, kerana mr y tiada di sini. huhu..

-yang, dapur ni tak berasap la since u pergi Kemaman..save la duit dapur yer..hehe.. -

tetapi, saya mungkin kena masak APABILA mak mertua dan adik2 ipar saya datang umah..huhu..haiyoooo, mampus wa!

semalam mak mertua sudah called,
"petang esok mama datang sana tau, nak teman awak"....saya tak kisah mama dtg teman sbb at least sy tak boring dok umah sorang2, tapi...saya tgh risau mau beri makan ape, coz dlm peti ais cuma ada hot dog, burger and nugget (mr y yang beli, bukan saya) and 5kg beras shj dlm kabinet..hehe..so mama, meh la kite mkn hamburger kosong aje yer..hihihi :P

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio