Monday, June 8, 2020

Hello June 2020!

Dah tahun 2020 dah.

Hi blogku yang dah lama bersawang sawang! haha

Malam nih aku rindu nak baca blog aku.

Time sekarang tengah terjadi pandemik Virus Covid19 melanda satu dunia. Dan sekarang Malaysia ada lebih 8000 orang dijangkiti virus.

Dan Alhamdulillah 7000 lebih dah sembuh. Tinggal sikit lagi untuk kita menurunkan kadar jangkitan.

Kita dah stage pemulihan PKPP sampai 31 Ogos 2020.

Dan oh yaaa, Perdana Menteri Malaysia pun dah bertukar gak tahun ni. TSMY

Most Malaysians really like him! Even atas perlantikkan dari Agong, because of he is so excellent doing his job as PM, then all Malaysians salute & respect him so much!!

Congrats PM8! and Happy Agong Day today!!

For myself, aku still dengan 5 orang anak. hehe

Masih lagi setia bersama Shaklee as my second income dan kerjaya. Alhamdulillah.

So if korang nak order produk Shaklee, boleh wasap aku okeh. Aku boleh consult korang cara pengambilan suplemen yang betul. InsyaAllah.

🥰🥰🥰

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio