Friday, April 17, 2009

posto..posto..

minggu nih sy sgt stress dgn kad. -kad undangan utk para tetamu bapak. bukan utk kawan2 saya, tp bapak punyerr..


bapak kata tetamu anggaran dlm 1000 org, then booking dgn caterer pun 1000 jugak la, ok fine. then saya kena bahagi2 nama2 tetamu saya, tetamu bapak, tetamu adik beradik dan sedara mara, dan tetamu tunang saya..perkiraan nya begini ya :-


tetamu saya (kwn2 seluruh negara) :P = 200 org berpasangan (anggaran)

tetamu tunang termasuk sedara mara dia = 200 org (anggaran)

tetamu adik beradik= 50- 70 org (very limit seats for their frens)

sedara mara saya = 150-180 org

kawan2 bapak = 200 org

total = 900

so ada balance 150 aje lagi...hurmmm blum masuk jiran tetangga..
bapak plan mau jemput satu taman (anggaran satu taman dlm 300org termasuk org2 masjid))!!!huh..pak, kartu undangan nya tak cukup, macammane mau jemput satu taman??aduiyaiii,..

mana la saya tak pening, mau karang aku potosetet aje kad tuh kat opis..huhu..

bab tu saya dah pening, then bapak request mau setiap nama tetamu WAJIB di taip elok2 nama penuh lengkap dgn 'title' bg yg ada title la, then yg berhaji2 nya, yg bertuan2 nya..huhu..jenuh la plak nak tau setiap nama org nih. huhuhu..bapak oo bapak. my abah very particular punyer orang, jenuh nak layan.. only this time arr father..huhu

2 idea?!:

Oimira said...

oh ye. nama sebenar aku beserta gelaran

her royal high heelness mira kimoira ezwanymuat tak nak tulis kat kad jemputan ko? heheh

lokmanfirajunior said...

haha..giler glamer gk ko nih cik mira oi..aku letak nama ko 'cik M' aje la :)

 
Blog Template by Delicious Design Studio