Tuesday, December 2, 2008

Counting Time...

As u can see in front of my blog, I put a counting down on my big DAY!wahhhh..just a round the corner..just another 6mths (179 days) huhuhu..now I feel so nervous..coz I hv do nuthin!!!!

Org lain nak kawen hampir separuh benda dah leh settle..tapi sayaaaaa...TIADA!huhuu..kasik cuak aje..I hv fren, my bestfren actually..she will also get married the same mth wif me..and compare wif her, she has prepare many things..for example 1. dah tempah dewan and byr deposit 2. dah tempah photographer & byr deposit 3. dah amik wedding planner who will incharge her deco, pelamin, catering and make up, and hantaran! 4. wat else...hurmmm dah short listed baju sanding mane dah sewa AND..5. dah nak tempah kad kat Indon yer...

huhuhuhu...buat wa stress ajekkk..and when I think of this..I am sooo SERABUT!..and u know wat i hv done at this point of time. I just bought my HANTARAN (stuffs) like perfume set, make up set, shoes, purse, clutch, watch..bla bla (normal item on hantaran, rite) ..thats it!

wahhhh..so slumber yerr..did I take for granted on everything??or just I like to do sooo last minutes thing??huhuhu..hurmmm..wat shud I do??

1 thing for sure, bulan Jan will have a Pameran Pengantin di Ampang Point. If I go, this is the 3rd time I visit the kind of Pameran. But this time will b diff.coz I need to find a gud boutique and nice dress to be wear. Just a simple one. Saya mesti and wajib memastikan saya akan berjaya menyewa baju pengantin dan pelamin by next mth!hehehe...Mr. Y, awak kena tlg saya tau!Coz awak pun nak kena pakai baju cantek2 masa kawen tu..hehehe

hurmmm..bagus bagus..dah ada plan pertama dah nih. Plan 2: bulan Feb saya akan ke Jakarta utk mencari kain nikah, door gift for guests, tempah kad kawen (hope sempat la), and kain utk family (wajib pakai sedondon yer, satu kaler!)hehe..

ok, so dah berjaya smpai ke plan 2..hehehe..keep going fira! tp plan ke 3 akan di sambung esok, coz saya nak layan cite fav sy, cite korea bersiri!hehhee

bubyeeee!daaaa

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio