Monday, December 8, 2008

Hari Raya Haji?!

Permulaan : Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua...!!heheh

Hari ni Hari Raya, tp kenapa saya di rumah aje??hurmmm...aktiviti sepanjang pagi adalah tido di atas katil. huhu..ini adalah kerana..
Aktiviti 2 hari sebelum Raya (yakni hari Sabtu dan Ahad) :-
1) Membasuh baju tp smpai skrg tak kering2 coz ujan..
2) Menonton cite korea fav me (World Within) di mana hero and heroin dia sgt ensem and cantek!!hhuhuhu..so dah tahap ketagih giler tgk drama siri nih, aku layan smpai 2 mlm berturut and tido kul 5am, then sambung lagi siang nyer dr pukul 11pagi smpai 5.30 ptg!wahhhh, sgt champion yer..hihihi..then kepala pun jadi pusing!!!
3) then malam, baru la kuar umah g Kg Pandan, ada kenduri, bergosip dgn sedara mara smpai kul 12 mlm, baru pulang.
4) then tido kul 1am, smpai la ari ni kul 10am..hihihi (pagi Subuh tadi abah ketuk2 pintu bilik saya smpai nak roboh!so kena la gagah kan diri jugak membangun kan diri, tp lepas tu tido semula..hehehe)
5) bangun aje dah dpt 5-6 msg wish raya..hahaha..thx kwn2, termasuk msg mr Y saya..hihihi..malunyer, bakal mak mertua aku tau aku terbongkang smpai mcm nih..hahahaha..

apa pun, ari nih nak berehat, esok kena keje..huhuuhu..org lain bercuti panjang, me..kena gigih berkeje!bosan bosan..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio