Thursday, December 11, 2008

hari cuti selangor

this is gud when u are working in Selangor..why?becoz alotz of public holidayyy!yippiee..
so as usual, biler ada jer cuti, I will come out wif a plan..chill out wif frens or mr y. hurmm..tp memandangkan mr y berada di lokasi wilayah, so beliau harus bekerja!hahaha..so plan B - mencarik kawan baik utk membuang masa bersama2..hehehe

as for today, we all plan nak g area Petaling Street. tujuan- mencarik DVD Korea..hihi..me nak sgt beli DVD cite korea World Within tu, coz tgk kat laman web tak puas!pic x clear, and hv to wait for their subtitle..too longgg, i cant wait, dying to know the ending of this story lorrr..so dgn semangat nak g beli lah nih..then my fren nak amik baju kat Pertama and kiteorg nak cari gift utk member lama nak kawen weekend nih - lokasi hadiah adalah Sogo.

kul 11.30 pg dah kuar, naik lrt putra then g Pasar Seni, menapak smpai Petaling Street. 2 jam mencarik2 DVD tuh, tp harapanku musnah!huhuhuuhuhuhuhuhuhuhuh..DVD tu tak kuar lagi laaaa..sakit ati!then nak sedapkan ati sendiri coz dah 3-4 kedai wa kuar masuk and almost 2 hours we been there, so beli la DVD lain ( A Love To Kill- actor RAIN), which was recommended by Hud. okla, dpt diskaun lg coz Hud nih ada membership dgn itu kedai laa.so okla, dh dpt DVD sorang satu, then terus naik lrt Putra and Lrt Star utk ke Sogo & Pertama.

Nak lunch kat Sogo, just baru realized perut tak mkn ape lagi dr pagi, jam menunjukkan pkul 2 ptg..huh!dasat dasat..then g Food Court atas. nak mkn nasik campur..aku benggang giler coz kena tiaw dgn cashier tu RM10!!!!!!seumur idup aku tak penah mkn nasik campur dgn 2 lauk (udang & daging mask kicap) berharga RM10! mkn chicken chop pn baru RM8..kebodohan btul!ikutkan ati mmg aku nak aje pulang blk mknan tuh, tp disbbkan aku dah lapar and ramai org keliling, so aku buat muka taik aje la membayar. biler aku tanyer mcm nae kira, dia leh ckp harga sepotong daging kira rm1.50. seriusss sengal, daging kecik tuh ko taruk harga?!puaka btul kedai bernama THAI CORNER!...so kepada anda semua, jgn la sekali kali mkn di kedai tersebut. then b4 aku nak blah tuh, aku tunggu dia tag price org seblh aku..minah tuh pun kena RM8.50 dgn 2 lauk shj. aku tgk muka minah cashier tuh mcm tak bersalah ajeee..berdosa la ko aniaya org mcm nih..huh!!
-aku siap amik pic mknan RM10 nih (berbaloi ker?)
Disbbkan itu, aku jadi emo sepjg perjlnan. mood utk jln2 pun dah suram..huhu..tp tetap blk kul 5pm..hehe..melayan kwn aku bershopping sakan..skali skala..blk jer, dah ponekkkk..

skrg nak sambung tgk cite korea..blum lagi dpt ending dia..huhuhu..merana la aku tunggu nih..hope weekend nih la dpt tgk. if sape berminat tgk cite korea, jepun or taiwan masuk laman web nih http://www.viikii.net/ . hehehe..selamat menonton and selamat jadi giler cm aku nih..hahaha..

good nite.. :P Worlds Within - Hyun Bin & Song Hye Gyo

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio