Tuesday, December 16, 2008

kebosanan melanda...

lately saya sgt malas menaip..
sebab...tiada mood dan tiada modal utk berbicara..ye kerr??

maybe sbb penat menonton marathon cite2 sedey korea..hahaha..so mood pun berubah, all kinna series drama changed my whole day...huhuhu..sooo huge impact!!hate it, but sape suruh carik penyakit kan..

so by next week, I hv to stop laaa..sbb ia memberi kesan mendalam pada diri saya dan membuatkan hasil pekerjaan saya merundum, so before it getting worst and worst, I shud stop it (just for a while, occay..) I'll not leaving my interest on this part time hobby, but need to take a break..huhu..purpose:- untuk mendpt tune idup sy seperti sedia kala..hahaha..

all the best! :)

1 idea?!:

mylongjourney said...

wei...korea punye cite ko plak emo segala bagai..chillex la fira..itu cerite tipuan semata2..n u noe what? u better stop it IMMEDIATELY sebelum ko jadi PARAH!1

 
Blog Template by Delicious Design Studio