Thursday, December 23, 2010

Harga Murah Sony & Ipod MP3 Player!

Jiran sebelah cubicle kat opis aku nih dah resigned, besok last day dia. Jadinyer colleagues yang lain kasik duit sorang skit untuk beli hadiah farewell untuk dia. Nak buat makan2, masing2 busy la pulak dengan hal masing2. So kasik hadiah aje la.
Nak jadi cerita, aku la yang kena beli, sebab kira aku nih rajin la kot nak mencari2 hadiah bagai, yang lain tuh bz dengan keje masing2..hurmm..since aku pun suka jejalan aku pun ok aje la. Terima dengan redhaaa..

Semalam aku ajak Lokman teman aku g OU, cadang nak beli Ipod MP3 player tuh, sebab minah nih suka dengar lagu, tapi guna hp dia. Rasa patut jugak aku beli MP3 Player untuk dia, tak nyah guna hp tuh..buang abis bateri aje, kang nak gayut dengan bf dah tak boleh..keh keh keh..

Masuk Jusco, Ipod Shuffle takder, yang ada sony walkman B-series RM179 kot. Then Lokman cakap mahal lagi, ada lagi yang murah. Then jalan2 g wing baru, ada kedai Denki. Tengah sales sungguh! Ramai btul orang shopping untuk hadiah krismas nih.

Aku tengok yang ini:
 iPOD Shuffle - RM179 , 2GB

SONY Walkman - B Series RM139, 4GB okkkkkk!! (harga pasaran RM179-159, 2GB aje)
Latest design - SONY W Series RM269 ajeeeee (harga asal dalam RM299)
yang ini best, sebab leh lekat aje kat telinga..amat sesuai pakai time dok dalam LRT nak g keje ker, nak g jogging ker, even tengah nak buang air besar dlm jamban pun leh dengar laguuu..haaa, clazzz ko! kan? kan? :P

Sudahnya, bajet hadiah cuma bawah RM200 aje, so aku belila SoNY B Series..murah & sangat berbaloi. Tapi warna pink dah habis, tinggal oren aje..Tak kisah la, janji aku dapat kasik orang hadiah canggih nih..huhuh..bestnyerr la haiii..kan best kalau aku beli untuk diri aku sendiri..hehehhe..(aku pun nak resign lah, leh request budak2 tuh belikan aku yang Sony W series tuh..haha) * mode berangan lagi...

oh, Ipod Shuffle tu aku tak nak beli sebab aku rasa macam kecik sangat. Leh ek cenggitu..hehe, macam aku plak nak pakai..hurmm, bukan ape, rasa macam kalau terlupa letak kat mane2 ker, sure susah nak cari, cos very the tiny miny size nyer..besar tapak tangan Tia aje..hehe..so aku amik la yang sony tu.

Dah settle beli, g la uptown untuk dinner.

Tengah hari tadi aku sambung g Giant, beli kad farewell kat Memory Lane, paperbag & Tudung Bawal 1 untuk dia. kasik abis duit balance tuh haaa..

Jadi korang, kalau berminat nak ada MP3 player, g la DENKI kat OU, wing baru. memang sales btul2! Berbaloi!
Best Denki Outlet Kuala Lumpur

Details pasal product2 di atas:
sony malaysia
moresales

Till then..bubyeee!

1 idea?!:

Anonymous said...

OU kat ane nie?

 
Blog Template by Delicious Design Studio