Thursday, November 20, 2008

giler online sales!

sejak sy buat blog nih, makin byk blog org sy baca.memcm2 gaya bahasa, gaya pikiran, gaya promotion..hehe..and affect from that, almost everyday, I will find a new online sales..berbagai2 benda..mmg menarik dan tertarikkkk..sampai sakit jiwa den menengoknyerr.. ada jual handbag branded like Coach, Nine West, LV, LC, etc.(membuat aku juling!) , ada jual tudung ala Ekin, silk shawl, baju la, perfumes la, cupcakes..huhuhu..bleh jatuh bankrup saya nihhh!!

But the gud thing is, I just realized that our Malaysians really luvvvv doing bizness. and their biznes is truly succeed. go Malaysian! I am so proud wif them..and one day I also want to do a kinna bizness like this..tp sy mau jual ape yer??hehehe...any idea?

last time I had been a gud salesperson jugak. selama sethn sotongah la gk me jual Personal Loan..hehe..part of bisness and marketing gk kan..so secara tak langsung me also got experiences in bis..hehe..jgn pandang org sebelah mata aje tau!

Anyhow, hope my wish come true..and if mau jadi kaya, ada banglo besau, moh la kite berniaga!Daaaa~~

1 idea?!:

Anonymous said...

- jom jadi kaya -

 
Blog Template by Delicious Design Studio