Thursday, November 6, 2008

My daily routine



here is my half working day at ofis. Seriously it is so borink!huh..and dat lady, kwn sebelah meja..we are not talking so much, becoz she always bz..hahaha..and i'm bz too!?, ..bz surfing the internet (aku antara selected person yg dpt access internet di opis, yippie!!)hehe..lucky me!if not, i will dying without internet..
first, why i create this blog?coz my fren - kino push me!she wants me to be her blog link..haha..so aku pun try aje la..saya budak baru belajar.. :) welcome to blogger world, fira!
now is 11.02am, and i do nuthin in this opis since 0830am. boring nak mampus!kekdg aku terpikir gk, ape function aku kat cni??haha (nway, baru je masuk keje 3 bulan lepas) and this is my 4th job since 2006..hehehe..great huh?? so takder la keje nak dikasikkan kepada ku. hehe..so meh kite mem-blog lagi..
akan di sambung selepas ini...

1 idea?!:

sue smd said...

fira...bukan ko je yg tak tau ape fungsi dok kat smd ni. me as well.. rasa cam mkn gaji buta aje..hehehe. jgn bagi puan bace tau!!

 
Blog Template by Delicious Design Studio