Thursday, November 6, 2008

wat i gonna do?

I hv another 7 mths to go..my preparation so far is only 20% (i guess)..anda tau kan ape perancangan saya pada thn hadapan??hehe..

persiapan??huhu..tak tau la cmner nak start, haru biru dah otak ni dok pikir, penat dah belek2 majalah semua..ada plak tuh majalah dr tahun 2005 pun saya tgk.becoz all designs still ok, and trendy la jugak..adat kemelayuan yg masih tidak di tinggalkan..sambil sy tgk, sambil dok berangan2..macam aku plak dok atas pelamin tu kan..hehe..

nasib this time, I have fren yg akan kawen jugak..sama bulan, sama tahun, so if g survey menyervey nih, ada la teman..so perancangan awal: survey baju!nak di jadikan cite, dah hampir sebulan kiteorg start survey since bulan pose ari tuh. Sampai nak aje terbukak puasa aku nih la, kiteorg buang tebiat pusing2 kl carik butik. keje giler!sumpah aku tak mau dah jejln mcm nih time pose. berbelas gk la butik kiteorg masuk dr area s.alm, kl, kajang, puchong, masuk blk shah alam..huh!tp...sehelai pun saya tak kenan..ape penyakit dah saya nih??penyakit fussy or penyakit rambang mata?dusshhh!!!

tp saya ada g butik Kimie Kajang, then tgh pilih2 baju, member aku dok tanyer2 size (alkisah member sy satu size nyer dgn sy)haha..then si Kimie nih leh plak buat statement yg kiteorg nih tergolong dlm "Pengantin Kanak2" yer..punyer la terasa smpai ulu ati nih dia ckp gitu..huhu..terus potong nak tempah kat dia!sampai ati ko Kimie...

so dah kepenatan mencarik, esok2 la aku sambung survey. dah kecik ati.

then terpikir nak design sendiri baju kawen aku jer. wahhhh, fira...sgt terrer ye nak design baju..tak takut ke baju pengantin tu jadi baju batman??ha, sape nak jawap tuh??then dgn semangat aku cite la kat Mr. Y, then biler aku tgk muka dia, mcm tak confident ajee..dia takut aku design baju dia jadi spiderman plak kott..huhuhu..(u, support la i skettt..)

i dont care lah.this saturday nak g butik syahirah. then if takder berkenan gk, aku tak kira..akan ku reka and tempah sendiri baju ku..dare or not??hahaha

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio