Sunday, November 9, 2008

weekend life

kehidupan saya di waktu ujung minggu..

  1. bgn pepagi, terus basuh kain yg setok seminggu.
  2. kul 12.30pm, my Y called ajak lunch together2 then baru la plan "wat is our activities for today?"..hurmmm..wat arr??
  3. and today we wanna visit a bridal boutique, Butik Syahirah di Rawang..fuhhh, sejak awal2 lagi Mr Y dah warning me, that place so sooo far away, but i insist to go coz nak puaskan ati sendiri lah nih) then kiteorg plan dgn bkl pengantin naniey + latt. jumpa di Rawang Petronas, tp kami tersilap menunggu..kira salah tempat lar, sejam gak la sy rasa ke sana.dlm ati dah tekad dah, i will not take any dress from them coz no way I want to go there back!korang bygkan ek, pergi je dlm sejam, minyak confirmla makan byk kan, then tol rm5.60 ye sehala. so pegi blk dah rm11.20!huhu..ok, itu baru cost pengangkutan.
  4. dah smpai, butik mmg class nyahh..very the meletup!and all dresses are soooooo gorgeous!!marvelouss..butt....the price also so meletupppp kau..fuhh, baju sewa aje dlm rm2k++. if package dgn pelamin, make up dlm rm3k++. but act, so worth it la coz baju and accessories dia mmg camtekkk!sanggup melabur begitu byk, then ok la!
  5. so kitoerg menunggu la nani&latt testing baju. so beautiful la..jeles aku nih!next week wedding diaorg kat JB, saya akan post pic mrk k. nak di jadikan cite, aku kena attend training plak, bos nak antar training on weekend (whole day) sengalll nak giler, ada jer rintangan saya nak berjln2 nih..aduiiyaiii..then aku straight jumpa bos, dia srh plak aku carik replacement..sape plak la nak ganti kan aku nih..huhuhu...so isnin nih kena try pujuk mamat ni replace aku..huhu..if tak dpt, kena cari alternatif lain plak.
  6. lepas g butik, terus g umah kakak Mr Y di kota damansara. tgk baby Adam. :)
  7. smpai kul 10.30pm g tgk movie James Bond di OU dgn kwn2 karib and mr Y.
  8. masa dah kuar movie, si khai tertinggal wallet. then masa check blk tak jumpa plak. dah jadi kes ilang nih. kesian member, cuak abisss!
  9. then kul 1.30am khai called aku, kata dpt call dr sorang mamat nih. nak pulang blk wallet dia.huh!nasib baik..budak tuh tak jd nak curik..hahaha..budak baik, so ko mmg bernasib baik khai!!kalu tidak burn rm200 ko and doc2 peribadi ko..hehehe
  10. kul 3am - me pun tido..so tired!
  11. end

2 idea?!:

mylongjourney said...

Fir. xdpt join nengok wayang..huhuh..so ade yg berkenan tak bajunye??tk de la pening pale ko if dah jpe bahjunye..c khai lak bleh tggl wallet dlm panggung..ntah celah mane diletaknye tu?? huhuhu

Anonymous said...

disbbkan ko preggy, so alasan ko aku terima, after this no more reason!haha..
baju still takder di jumpai..huhu
khai eksyen dgn aku sgt suar baru dia 'Espritttt" , tu pasal kena tulah, dah terjatuh wallet dia di kerusi..sengal!haha

 
Blog Template by Delicious Design Studio