Tuesday, November 11, 2008

hari yg memenatkan..

ari ini & semlm merupakan ari yg meletihkan badan dan otak saya. kenapa?
-kerana saya telah menghadirkan diri ke seisi induction utk pekerja2 junior mcm saya.
- seharian sy mendengar bebelan dari semua dept ( ada lebih 15 dept kot). itu psl jiwa saya sakit!
- mcm2 aktiviti tlh di buat utk mendera kami spt nyanyi koir bersama2 lagu jiwang karat, melompat beramai2 di atas kertas kecik, membina menara kertas dll yg memerlukan tenaga yg byk dan memeningkan. I hate Induction programme..ia sepatutnyer di mansuhkan!huh!
- lagi sakit ati coz ari sabtu ini saya ada training lagi..and disbbkan itu saya terlepas ke acara pernikahan kwn baik saya, naniey & latif di jb. saya hanya akan pegi ke JB pada mlm sabtu utk seisi persandingan..huhu..sowie frens!
- huhu..takder idea nak mengarang, coz badan2 saya semua sakit..otak pun tgh tak centre lagi..huhu..mau tido la, esok smbung k!niteyyyy..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio