aku baru baca email dari supplier kasut & hairband. Aku order barang2 dari dia pada 4 November 2010..semalam petang aku email dia tanyer pasal order tuh, dia cakap early January baru dapat..ok la fine..aku leh sabar & bayar 80% deposit kat dia.
Sebelum dapat barang aku dah post la kat FB untuk pre-order items. Then dah adala orang order bagai.
Sekali dia cakap kat aku, Supplier dia lupa pasal order dia tuh, and kalau nak tunggu lagi barang tuhakan makan masa (lagi).
Kepala hotak sungguh!!!!
Aku dah tunggu 2 bulan untuk barang seciput tu, sekali sesenang ko cakap macam tuh?! geram giler! Memula dulu, cakap barang sampai end of december, biler dah end dec then aku email tanyer, dia cakap early January pulak. Bila dah masuk 2 minggu Januari, aku email lagi tanyer status (semalam la). Aku email dia ek..suppose dia yang update customer dia, tapi kite plak yang kena remind dia bagai.
End up jadi macam nih! Siap dia tanyer aku lagi, nak stay tunggu ke or nak cancel order? double kepala hotak btul laaa..ko ingat aku nak tunggu lagi 2 bulan??? customer aku pun lari laaaa.
Sudahnyer aku terpaksa cancel order, mintak duit balik & terpaksa cancel dengan customer pulak..huhuhu..so disapointed la..
Apalaa nasib..aku ada lagi order dgn dia barang lain. katanyer sampai early of Feb. Aku nak tengok camne..
Lepas ni aku dah serik dah nak order kat dia. Kena cari supplier baru kot..
Sape ada kenal supplier yang bagus??
0 idea?!:
Post a Comment