Tuesday, February 19, 2013

Big Bad Wolf Sale ada lagi!!

Baru perasan iklan nih...bestnyerrr! nak pergi ke tak nak nih? hehehe..
buku2 sticker Tia dah habis dia kerjakan..dua tiga hari lepas dia ternampak buku sticker dia, sibuk nak tampal2 lagi..tapi dah semua dia buat...kesian makcik kecik tu..aku janji dah beli lagi buku sticker untuk dia. Tengok pulak ada balik BBW nih. Tempat yang sama macam hari tuh.
Ada beberapa buku yang aku aim nak beli haritu...hurmmmm...kena cari geng nih ;p

Jom korang, kite beli buku lagi..hehehe..
pada 28 February until 4 March 2013

2 idea?!:

syaqirin said...

pasti pergi!!

FiraHamzah said...

syaqirin,
hehe..jom jom! ;) rambang mata tgk buku... ;D

 
Blog Template by Delicious Design Studio