Thursday, February 14, 2013

Penambahan ahli keluarga

10 February lepas adik ipar selamat melahirkan bayi perempuan. Alhamdulillah..anak & mama nya selamat..bertambahlah cucu untuk mak mertuaku..hehe. Menjadikan jumlah 7 orang cucu. Seronok tengok budak2 nih main sesama nanti..

Kebetulan bersalin masa cuti CNY. Tengahari semua g melawat. excited nak tengok baby. Bersalin kat PPUM. Dapat la masuk balik wad bersalin, tempat aku melahirkan anak2..hekhekhek..terus teringat2 masa kena admitted di wad ;) (haha, tetiba..)

Hari selasa takder apa plan, ajak lokman g visit dorang lagi kat rumahnya. lagipun aku nak menghantar batu tungku & daun mengkudu untuk adik ipar.

Seronok dapat dukung baby baru lahir. Si kembar jeles aje bila aku dukung baby...hehehe..


Assalammualaikum Alya Sofea binti Muzammil
lahir 10/2/2013 with 3.4kg
Welcome baby! :)


antara geng2 sofea yang menanti untuk main sama2 nanti..hehehe


masa di hospital. budak2 meragam..langsung tak nak diletakkan.
melalak sampai satu wad dengar suara dorang..huhuhu

3 idea?!:

SURIA AMANDA said...

congrats...makin ramai makin meriah la suasana kan..

nurulizzahz said...

congratss!! k.fira, ppum klu nk bsalin suami dh blh ikut msuk x?

FiraHamzah said...

Kak Suria,
thx kak, haah tapi bila dah ramai menjerit2 jadi stresss jugakk..hahah ;p

izzah,
thx babe, masih belum lagi izzah, tunggu aje diluar yekk..hehe

 
Blog Template by Delicious Design Studio