Monday, February 28, 2011

Bila budak 11 bulan makan Kentang McD

Mentang2 dah ada 4 batang gigi, suka betul dia makan. Asal ada jer benda orang makan depan dia, sure dia datang tunjuk mulut dua yang lebar tu. Menunjukkan dia nak jugakkkk!!

Since aku kemabukkan nih, aku dah tak dapat masak bubur untuk Tia. Jadinya hujung minggu, tak hantar dia kat kakak aku so kenala belikan something yang leh Tia makan. Lokman akan beli Bubur McD untuk si kecik dan Mc Chicken untuk aku.

Tia suka jugak bubur McD tu. Sure abis biler dia makan. Plus nak makan jugak aku punyer. Aku akan bagi dia makan kentang goreng. Buang skit garam2 tu then baru kasik dia. Tapi si kecik nih tak sabar2, tak sempat aku buang garam dia dah sambar dulu. Dah habis kat tangan, cecepat dia datang kat aku, nak lagi..

Aduhhh, risau gak if makan banyak2..cepat gemuk la budak kecik nih nanti. Tak kasik bantai melalak. Bila kasik tak reti tak stop makan. Siap dah pandai amik sendiri dalam paper bag McD tu. Ini semua penangan masa aku mengandungkan Tia kot. Masa mangandungkan dia aku giler makan McD. Boleh katakan seminggu 3-4 kali makan McD. Sebab tu aje tekak aku layan. lagi2 kentang goreng tu la. huhuhu~ Adakah kesan dia membawa ke budak kecik itu sekarang?? hehehe~ kena control la lepas nih. Kalau nak makan McD kena sorok2 dari si kecik. Kalau tidak mau berebut kentang goreng dengan dia nanti..haihhhh~~takleh jadikk nih!

Nak pegang sendiri paper bag tu

Ummi, Tia likessssss fries!! :P

This is MINE!!

pix di ambil pada 26 February 2011 - 3 petang

2 idea?!:

Huda Hassan said...

Nanti Tia dah ada adiksss...kena pegang bekas je la...Ummi kasi kentang kat adik2...

lokmanfirajunior said...

hehe..tia tetap kesayangan nih..sure nanti dia buli adik2 dia kot. skrg pun dah pandai bergaduh dengan budak 2-3 tahun. tak padan dengan kecik budak nih..hehe..

 
Blog Template by Delicious Design Studio