Thursday, February 24, 2011

Mood Menulis Tiada

Aku masih lagi dengan kemabukkan yang kekadang teruk kekadang ok. MC pun bertambah2. Sehari aku g keje, 2 hari la aku MC..huhu. Asal balik dari keje aje confirm aku akan flat sampai esok pagi. Dan muntah2 akan berlanjutan sampai ke tengah malam. Tak larat makcikkkkkkk oii! lemah2 rasa badan..tekak & hidung sampai bleeding skit sebab penat nak keluarkan semua benda asing dalam perut nih. Jangan la sampai bleeding rahim pulak (macam kes mengandungkan Tia dulu, serik aku kena injet bontot!).

Budak2 opis dah tegur, tengok badan aku makin menyusut. Aku dah risau gak nih, ape cite la keadaan baby2 aku dalam rahim nih. Rasa macam hari2 nak g hospital, g scan. hehe..over la pulak kan? tapi seriusss, kalau sorang aje takper sebab dah ada pengalaman. Ini 2 pulak..semua benda yang aku telan diaorang kena share. Nak2 pulak aku makan sikit2..selang 2 jam dah lapar sangat. Jenuh aku suruh Lokman beli biskut & roti banyak2. Uncang teh o pun dari dulu sepeket pun makan masa berbulan2 baru abis, sekarang nih sehari aku leh abis kan 4-5 uncang. Mau seminggu sekali kena beli..huhuhu~.

MInggu nih dah masuk 12 minggu, aku sangat2 berharap agar mabuk2 nih tak berlanjutan. Syuhhhhhh, syuhhh la mabukkkkk! kesian la kat anak2 aku nih, diaorang perlukan khasiat dari aku, aku kena makan banyak2 time sekarang nih. time segala organ2 badan diaorang tengah membentuk nih..

Harap2 semua nya berjalan lancar.. InsyaAllah..

nota kaki: kawan aku ada suggest minum air sarang burung..dia kata baik untuk paru2 baby. betul ker?? nanti aku kena google info dulu before beli dari dia. Kalau benda baik, tak salah mencuba! :)

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio