Thursday, January 12, 2012

Twin1 dah meniarap!

Si Aariz memangla abang! Malam ni dia berjaya meniarap dgn usaha sendiri. Seronok btul tengok. Lagi 5 hari nak masuk 5 bulan baru leh meniarap..bila terlentangkan dia balik, cepat2 dia pusingkan badan dia..excited la tu dpt buat benda baru..hehe..good job baby!!
Si hafiy masih steady..bykkan membebel dari nk berpusing..dia tak heran pun tgk Aariz main pusing2..haha..maybe take time skit.its ok..bg masa je kt dorang..insyaAllah :)

3 idea?!:

aTy _faRed~ said...

waaaahhh...shabas tuk si abang kembar..:)

Bonda Adam said...

tahniah..abg terer..aryan pun baru boley meniarap sabtu lepas..padahal dia lagi tua dari twin..malas usaha..huhuh

FiraHamzah said...

aty: :D thx dari si abang..hehe

sarah: aryan ko tuh bum bum sgt..tu yg tak rajin nak pusing2..hihihi :P aku nak tunggu twin2 pulak nih..mcm takde respon aje. ala2 anak ko la tuh..haha

 
Blog Template by Delicious Design Studio