Tuesday, July 27, 2010

lagi nak raya, banyak plak warehouse sales!!

okehhhh, aku baru tengok web SNS..
giler banyak warehouse sales nih!sakit jiwa raga den nengokkk haaa..
kopak poket kalu den poiee semua warehouse sales nih..

esok den cuti..plan kononnyer nak g amik Mykids Tia kat JPN, Kota Damansara, katanya 3 bulan dari tarikh dia lahir dah leh siap. tapi Lokman plak ada training offshore 3 hari..aku plak bukan tau tempat tuh, takleh nak main redah aje..takutt sesat den nih karangg!!

memandangkan esok free, den nak g Metrojaya Raya sales kat Stadium Melawati tuh, kot la jumpa barang buat pakai raya, macam langsir ke, cadar ker, barang2 perkakas dapur ker..den memang sukooo tengok barang2 rumah!!..then nak g melawat kawan baik den yang baru bersalin, dalam pantang tu haa..

ni tadi aku tengok ada plak warehousesales Fella Design, aku baca blog orang, kat situ kain langsir murah2, leh dapat RM5 p.m (tgk jenis kain la kot), teringin gak nak tengok, dah lama teringin g warehouse sales nih...huhu..mesti giler gak tengok perabot2 dia..
pada masa yang sama, ada plak Baby Fair brand Peddington, Bebe, babylove dll kat Kepong. Leh cari baju untuk Tia..tapi rasa2, tak moh la usha baju untuk Tia lagi..huhu

Plan yang wajib, aku nak g Pureen Warehouse tula, Lokman pun dah setuju (rasanyaaa, hehe)..

adoiiiii aiiii...bulan nih plak nak g tukar tayar kereta mini (KELISA) aku tu..hehe..memang dah botak abissss!dari awal aku beli sampai la sekarang tak penah tukar tayar..dah 5 tahun kottt..Lokman sekarang bawak keta tuh (tukar keta dgn aku), cos keta tuh bahaya kalu aku bawak, asyik terkehel aje tayar kalu jalan licin. maklumla keta ringan, melayang2 la kalau bawak macam pelisit!!bahaya..bahaya, wajib kena tukar dah..Lokman nak pasang tinted skali, nanti Tia leh naik, takla panas..hehe..

duit laaa lagiiii....haihhhh!

kesimpulan...jangan la nak berangan g shopping kat warehouse salesss yerrr...gaji aku bukan la RM20 ribu sebulan!hahahah..bulan depan plak dah puasa, lagi la banyak pakai duit, cos nak g bazar ramadhan, melantak sakan waktu berbuka..harga makanan sekarang sure naik lagi, ni sebab harga gula & minyak dah naik lagi!adehhhh...sob..sob..(sorry, termembebel banyak2 plak!hehe)

nota kaki: jangan ikutkan hati...poket kering nanti!!
"Ummi, jangan bazir2, tak elokkkkk!!"

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio