Friday, July 30, 2010

Mood Online Shopping & Home Deco..

Pesanan online sudah sampaiiii...

Botol kaca weego yang aku order dari BabyIbu dah sampai!!pos terus ke opis..thanks Yana!tapi belum lagi try kat Tia, tak tau la dia leh terima ke idak putting botol tuh, akan try malam nanti..hope Tia sukaaa.


Aku ada order wall stickers from kak liza dari facebook. Akak nih jual murah sangat!!!RM3-RM5 for 1 set(depend on size of the stickers). Dia letak harga promosi since dia baru berjinak2 nak buat business online nih, kalu ikutkan harga standard penjual online sekarang, diaorang jual dalam RM45-RM60. tu pasal aku terkejut giler biler kakak nih jual murah sangat!! Actually dah lama aku teringin nak beli wall sticker nih, since pregnantkan Tia yerr. Cos berhajat nak deco baby room for Tia..tapi sebabkan harga dia mahal, so aku delayla..delay punyer delay sampaikan dah beranak..hahaha..penantian yang tidak sia2, dapat gak sticker nih dengan harga yang teramat murah!yippieee!! aku borong sakan konon nak tempek untuk satu rumah (almaklum la nak raya kan)..haha..tapi kalu nak hasil lagi cantek, kena la cat rumah dulu..hurmmm..aduiii, ni yang malas nih! Kena mintak Lokman la catkan nanti..hehe..sesapa yang berminat dengan wall stickers nih, cari ‘Barang Serba Serbi” kat FB or nama akak ni Alizah Idris. Barang2 baby lain pun ada, macam busha legging (RM8 sehelai) & baby stoking. Aku beli gak stoking Minnie mouse RM4.50. Kak liza nih siap hantar by hand ke opis aku..so barang tak rosak. Akak nih siap kasik 2 stickers free!!!bagussss kan??senang giler deal dengan dia & babyIbu (liyana), hari nih order, esok dapat..



Ni contoh wall yang telah di tampal sticker.

Ini untuk bilik Tia..

yang ini untuk hall kot, or ruang makan..bunga Sakura ker nih??hikhik..dengan basikal old skool..

yang ini tak sure lagi nak tempek katner..main beli jer..

Ini la wall stickers yang aku borong. Ada stok lain, nak beli lagi, untuk bilik tengah & dapur..excited la plak!!haha..

Ini botol susu weego tu..sangat menarikk!!untuk 4oz
Rabu lepas aku pegi Metrojaya Sales kat Stadium Melawati, aku borong photo frames, dapat 70% less (around RM6-RM12 jerrr). Jap lagi nak g cuci gambar2 Tia & Family, nak buat frames corner kat rumah tuh..nanti dah siap aku amik gambar yerr..kena mintak tolong Lokman jadi tukang ketuk paku nanti..hehehe..

Nota kaki: mood men'deco' rumah sempena Raya menyerang!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio