Friday, July 23, 2010

MPH sales at Subang Parade, until 1st Aug!!

Pagi tadi aku masuk opis lambat sejam..hihi, sempatla bgtau bos. Alasan hantar Tia ke Kota Damansara (umah Mak Long dia), then kat NKVE jammed teruk due to accident antara Kancil & Motor..terbaring kesakitan orang motor tuh..so macam biasala orang Malaysia nih (termasuk la aku & lokman kan..haha) tolong tengok accident, itu pasal jadi jammed. Sebenarnya kitaorang terbangun lambat cos terlupa nak hantar Tia ke sana. Hehehe..aku dah bangun pukul 5.30pg, bagi Tia susu, kedebak kedebuk kul 6am aku bantai tido balik..huhu..akibatnya, pukul 7.30pg baru nak terhegeh2 hantar Tia. Nasib la bos cuti hari nih.
Pulak tu hari jumaat opis aku lunch break untuk 2 jam 45 minit. Aku plan nak g Subang Parade. Dah Tia takder kat umah, so aku malas nak balik, baik la aku jejalan kat Parade tuh. Saje2 cuci mata..



Aku nampak ada MPH sales kat ground floor, depan Parkson. Aku nak cari buku berkenaan baby. So inila hasilnya….

"Cooking For Baby" - by Lisa Barnes
Harga asal RM26.90 dapat 30% - RM18.80
"My Baby Record Book"
Harga asal RM22.90 dapat 30% - RM16.03
(both hard cover lagi!)
Actually 2nd book tuh aku nak kasik hadiah untuk kawan aku yang baru dapat baby last week. Buku nih lebih kurang macam yang Tia dapat dari Aunty Naniey, macam record book gitu, kita catit segala perkembangan baby kite secara details, sekali kena tampal gambar2 lagi..sangat menarik! so ada la kenangan biler budak2 tu dah besar nanti. bukan semua benda kan kite leh simpan dalam kepala otak nih, kite pun nanti makin tua,makin lupa.. so dengan ada record baby book nih, leh arr recall segala perkembangan baby kite.

Buku Cooking for Baby tu pun best..Tia dah nak start makan lagi 2 bulan, so aku nak kena prepare la bahan2 nyer nanti..hehe..try2 resepi baru khas untuk Tia.

yang pasti, esok aku nak pergi lagi la MPH sales nih, cos ada banyak lagi buku aku nak beli, termasuk VCD lagu2 untuk Tia. harga dari RM8-11.Kan nak kena carikan lagu baru untuk Tia nyanyi..hehe..then novel2 pun banyakkk..buku Sophie Kinsella 20%, buku2 masakan 20% etc. Tadi kena limit budget..hehe..tapi esok dah gaji leh arrr sambung shoppingggg...weeeeeeeee!!!

oh ye, buku yang Hidup Bersyariat oleh Ustaz Ismail Kamus yang aku cite semalam tuh ,tadi ada gak..aku tengok harga dia RM55, dapat 20% diskaun :)

Ini Tia, muka pagi tadi..heran dia pepagi dah naik keta. Dah 3 minggu dia tak kuar pepagi embun..sangat baik dia pagi tadi sebab ngantuk & mamai lago kot..hehe..comeyy anak Ummi!!

P/s: malam nih acara makan ikan bakar kat umah Along!yeayyy..!!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio