Thursday, July 22, 2010

si kecik menyanyi bersama2 abah lagu Ramli Sarip?!!

si abah suka menyanyi,
setiap hari si abah mengajar si anak menyanyi
si anak sangat pandai meniru gaya abah menyanyi
si anak bleh jadi bintang kecil ..hehehe..
terima lah.. TIA ZAHRAA..!!!

video ni dah lama, record masa Tia 2 bulan setengah..baru hari nih aku berjaya nak upload, ntah nape aku tak jumpa icon video dalam blog aku nih..haihhh!!..

sekarang nih susah plak nak suruh Tia nyanyi..lepas dia sakit ari tuh, mood dia kurang ceria..or dia dah bosan kot dengar lagu sama. Aku & Lokman kena carik lagu baru nih..hehehe..nanti la beli CD/VCD lagu untuk kanak2..mesti comeyyy!!

p/s : dapat ke tengok video tuh??kat opis nih aku tak dpt nak play plak..sengal btul!if dapat tengok, pleaseeeee ignore la suara Lokman yang tak sedap tu..just focus kat suara cute Tia aje yekkkk..pls plsss...hihihihi!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio