Wednesday, August 10, 2011

Kempunan

Hari nih bebudak opis Lokman ada acara berbuka puasa di Tropicana Golf Resort.

Setiap staff leh bawak pasangan/family.

tapi sebabkan si suami bajet minggu nih bini dia nak meletops dah, so dia tak letak la nama aku & Tia. ada hati nak jadi single pulak tuh. wah wahhh..nak makan sedap sorang2 yer cik abangg??! :P

Sekali, tengok2 si bini tak bersalin lagi minggu nih, harus la si bini nak ikuttttttt sama (tak padan dgn jalan mcm siput). Si bini teringin makan kambing golek dan udang galah panggang (last time kt Tropicana nih ada buat)..pastu makan ala bufet kan, boleh la mencekik bagai nak rakk!

tapi tadi, si suami ber whatsapp (bb to ifon) dengan si isteri...si lokman kasik tau tiada space lagi nk selitkan mak buyung & si kecik Tia. huhuhuhu...tiadala rezeki si bini nak mencekik sedasat2nya, sebab tempat dah penuh..(dah laki dia nih lambat kasik nama bini...) +emo jap aku tau!
wuargghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

melepassssss aku nak makan besaqqqqq..sob sob sob.. (duduk rumah dengan Tia aje la aku balik keje karang..huhu)

sebagai ganti, aku mintak lokman belanja aku subway sandwich sebungkus..huhuhuh. tu aje yang terlintas di tekak untuk buat dinner.

++ mane nak cari sandwich kambing panggang?? adakahhhh??
hahahahha..mengada kan?? :P

kepada encik lokman,
u hutang i berbuka puasa di tropicana jugakk..next yr kasik repeattt..huhuhu.

sesapa rasa nak berbuka puasa di luar, sgt rekomen tempat nih..byk pilihan makanan & agak best..just skrg dah mkn crowded la dgn orang.. tgk website TGRC 


0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio