Tuesday, August 16, 2011

Twins pregnancy: Tak boleh tidur

Sekarang dah pukul 12.20 pagi..16 Ogos 2011.
Orang lain dah sedap2 tido sebab esok pagi nk bgn sahurkan? Huhu, aku pulak masih terkebil2 tgk tv atau belek ifon ni.. Nk ilangkan rasa bosan.
The truth is..i really want to sleeppppp!!!
Wuarghhhhh!!!
Aku tadi adala dpt terlelap sekejap, time nk tidokn Tia..then tetiba terjaga sebab rasa x selesa..aku mengiring ke kiri, baby A dok gerak2, then biler turn ke kanan, baby B pulakk sibuk menendang.. Adehhhhhh, diaorg ni tengah bersilat ke mlm2 ni?? Geram pulak aku..
Ummi dah ngantukk sgt nihh.. Then terus aku duduk sandar kat kepala katil.. Gamaknya kena tido ddkla nih.. Tersenguk2 kepalaku... X selesa jugakkk..
Terus kuar bilik lyn tgk tv dgn lokman. Tapi pakcik ni dok layan channel sport aje.. Sengal gak aku nih..sudahnya masuk la bilik blk.
Hatini tak pegi keje, pdhal dh siap gosok baju, mandi semua.. Tp bila time kena grk, aku jd malas..aku takut aku rasa nk beranak kt opis karang.semlm berjln g OU & The Curve rasa penat sgt.. siap adala 2-3 org tegur tgk perut aku dh ke bawah.. Huhuhu.. Cuakk pulak.pastu pinggang & bhgn bawah dah rasa sakit2 sangat!kekdg mcm aku rasa kena mild contraction aje.so better stay at home dgn Tia temankn aku. Hehehe
Esok pagi ada check up lg.. Hopela semua ok & aku still bleh tunggu normal contraction for normal delivery... Huiii sgt nervesss gk nih.
Apa2 nnti aku update kt korang ek.. Hehe. Doakan semua selamat.

Abah aku dh preparekan air selusuh. Ntah dpt minum ke idak tu. Tp xpe, sefiakn bekalan aje in case apa2 jd. Plus kira berkat sorang2 nya bapak kesayangan aku tu. Bt pembekal semangat aku di dlm labor room nanti. insyaAllah....okla nite2

Nota kaki: kwn baik lokman punye wifey skrg ada dlm labor room DEMC. Dh 8cm dilate.. Masih berjuang lg. Semoga semuanya selamat utk zeera & baby dia..
Nerves pulak aku bila org masuk labor room tu.

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio