Sunday, August 7, 2011

Waitinggggg and waiting

Aku masih lg berada di rumah..
Hampir tetiap mlm menunggu tanda-tanda contraction.. Konon mcm dah ready.. Tapi sebenorrnyee bukanla ready sgt pun, just rasa x larat nk menunggu dan x sabar nak jumpa si kembar ni. Moga2 semuanya selamatttt.. Aminnn
Masa time tia dulu, at least dh get ready sebab terjadinya false alarm, siap g hosp lg.. Aleh2 kena halau blk sebab xde contraction, just darah kuar skit. Makan masa seminggu gakla nk ada contraction.
Sekarang ni jgn kata contraction, apa tanda pun xde. Huhu.. Diaorang ni tak ready nk kuar kot.. Takut jumpa kakak Tia diaorg yg garang tu agaknyee, takut kena debikk.. Haha.
Since last week, aku mc selama 4 hari, dok umah aje.. Segala sakit2 kt bhgn bawah dh kurang, bengkak kaki pun dh surut, so Isnin kenala g keje semula. Terpaksala aku g keje jugak, huhu.. Bosan dh nk pegi keje..mind ni dh setting nk cuti pjg aje...adehhhh parah dh aku ni.
Esok nk angkut barang2 berpantang ke rumah kakak. Dia dh siapkan 1 bilik khas utk aku.. Hehe, kali ni nk bermanja dgn kakak2 aku pulak, sebab aku pikir senang kot aku letak Tia dgn dia jgk. Xla nnti aku rindu xjumpa Tia.. budak ni sepjg 17 bulan mane penah berpisah dgn aku..lokman teramik lmbt kt kakak aku pn aku dh emo..cmne la nnti aku berpantang.. Huhu. Risau sgt bila dipikir2.
Okla nk tido, esok byk lg keje nk buat.. :) bubyeee.. Niteyy

Nota kaki: aku xtau ape motif enTry ini, just nk inform aku belum lg beranakkkk!! Haha... Daaaa~~

3 idea?!:

MiuMiu said...

salam.. hi. saya terjumpe blog ni dari google search pasal ppum.. hehe saya pon plan bersalin di ppum.. now dah 37 weeks..
ummi Tia Zahraa bila due? biasa pregnant twin ni tak sampai 40 weeks kan?

lokmanfirajunior said...

Wasalam.. Hi there!! :) wahh dah sarat tu..semoga nnti kite senang bersalin nnti ek.. Aminn..
Haah, kata doc xkn sampai 40. Max leh smpai 38 aje.. Ni yg tgh cuak ni..selasa ni i check up lg..if terserempak ke tegur2 la ye.. Take care. Btw, call me fira aje. Keep in touch ya. Take care ;)

MiuMiu said...

amin... nak add dekat fb boleh.. boleh kite contact nanti.. saya next check up lagi 2 minggu.. time tu dah 39 minggu..

nak bagi no tepon kat Fira ni...

 
Blog Template by Delicious Design Studio