Wednesday, February 15, 2012

Besties Wedding :D

Kawan2 baik aku kawen lately nih.
Seronok giler bila dapat g wedding kawan2, pastu dapat jumpa kawan2 yang lain. Ada yang turun dari JB, Segamat..ada jugak yang duduk dekat2 tapi MasyaAllah susah betul nak jumpa dorang nih. Almaklumla kebanyakkan kiteorang nih dah kawen, siap beranak pinak macam aku nih memang agak limit skit pergerakkan. Tu yang biler jumpa kekawan lama nih excited bukan main lagi.

1st bestfren aku kawen pada 28 & 29 Januari 2012. Dia antara kawan terbaik aku masa kat UiTM Shah Alam. Kawan dunia akhirat la rasanya...Khairul Ashikin. Lepas dia kawen dia akan ke Dubai follow husband dia..adehhh, mesti aku akan rindu nak lepak2 dengan dia nanti..luv u babe!

2nd bestfren aku kawen malam tadi, 12 February 2012. Bestfren terjadi bila aku satu rumah sewa dengan dia dulu. Lain2 course tapi leh match sebab satu aliran kepala. Dia pun akan berpindah ke Cardiff lepas kawen, follow husband jugak.

syokkan jadi dorang?! lepas kawen je leh relax ikut husband migrate. will be missing them..

korang layan gambar aje la..tengok gambar sambil2 tu aku bercerita..hehe..
Majlis Persandingan di Kelab Golf  Bangi
Tahniah Ashik & Shahril!!
Masing2 datang anak berderet. yang berderet2 tuh aku la. Anak paling ramai! haha
Ada yang dah 2, ada yang coming soon dua.
Sronok tengok anak2 kiteorang yang umur rapat2 nih..
Nanti dah besar leh jadi geng. :)
Majlis Pernikahan di Masjid Subang SS15.
Aku kawan terawal datang. Singgah rumah dia dulu.
Sehari sebelum dia kawen pun aku teman dia buat padi & manicure, then dia buat inai.
Aku tak dapat tolong dia buat preparation kawen, so sehari sebelum dia nikah aku tolong teman la dia.

2nd Wedding
@ The Duchess Place, Jalan Ampang

Suka sangat tempat nih, ala2 english wedding
Deco2 dia, musician dia..sgt menarikk!
Antara deco dia. Hantaran dari kain songket. Kiral ari tema pulak..hehe
Disebalik tema english style, ada pulak hantaran songket melayu giteww..

Us with pengantin :D
Congrats Suhada & Amrul

pstt..gambar nih nampak baju aku gemuk ek, bukan aku yang gemuk..heheh
aku still menten 47kg..hikhikhik

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio