Thursday, February 9, 2012

No time!

Lately nih aku busy..keje kat opis makin banyak sampai tak tau nak buat yang mana satu dah. Dengan kena buat Minutes meeting setiap 2 minggu, pastu kena arrange program talk setiap bulan dengan pelbagai kempen2, pastu bulan nih aku kena siapkan 4 departmental manuals..kepala serabut bila kat opis!

balik rumah aku aku dah penat.

serabut lagi dengan keje2 rumah. kain baju 2 bakul berlonggok2..ntah biler aku nak settlekan pun aku tak tau.
masuk aje dapur nampak botol2 susu budak2 nih berlonggok2 tunggu nak basuh. plus segala pinggan mangkuk 3-4 ketul dalam sink.
masuk hall, tengok pulak toys tia bersepah2..dgn bakul2 baju menunggu utk di punggah oleh Tia. keje mengutip aje la aku & Lokman.

mak aihhhh..

biler la aku nak update blog nih??

minggu lepas pulak aku di serang demam selesema. orang bercuti pergi jalan2, aku pulak melayan sakit. tapi ada jugak kuar..hehe..kesian kat anak2 terperap kat rumah aje. Selsema masih lagi ada sampai sekarang. Rasa tak selesa btul bila duduk dalam air con kat opis nih.

Malam nih tak tau Lokman nak masak apa..hahaah, lokman ek masak? patut soklan tuh ditukar kepada, malam nih tak tau AKU nak masak apa..hihihi
Seriyess, aku masih tak terlalu rajin untuk masak. Aku cuma sediakan bahan2, potong bawang, potong kentang, dll..tukang masak UTAMA adalah lokman. cuma aku masak sayur atau goreng telur aje. Kekdg aku buang tebiat aku masak la jugak. macam bihun singapore, sambal telur ker, sup ayam ker..yang senang2 tuh aku masakla..hehe..tapi masterchef tetap lokman. Aku siap tanyer dia, "yang, peria nih potong macam ni ker'? "yang, camne nak masak sambal nih?" ...hahahahaha..

parah kan?

takper, tak tau, sila bertanyer..kalau tak tanyer, mau hangit makanan aku buat. lagi membazir! kan kan??

heheh..

ok, lagi 3 minit nak balik. esok kalau aku ada masa aku update blog aku. nak cite pasal kiteorang celebrate besday lokman minggu lepas :D

bubye semua.

nota kaki: kepada semua follower aku, terima kasih yek membaca blog aku. Makin hari makin bertambah follower aku..seronok btul!! nanti i blogwalking blog korang yekk..akan ku curik2 masa yang ada..take care semua...c ya!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio