Friday, February 24, 2012

Kelab Kembar Malaysia

Aku baru tau kewijudan kelab ni setelah ada seorang kenalan nak masuk dalam frenlist aku. Aku nih kalau orang yang aku tak kenal memang aku tak approved sebarangan..aku kena make sure btul2 orang yang aku approve tuh ok ke tak..hehe, perasan macam artis kan? hahaha..bukan la sombong, tapi yer la..ada benda memang kite kena memilihkan. heeee~
Nak jadikan cite, aku approved kenalan nih sebab aku tengok dia ada anak kembar. Mungkin leh jadi geng nih, sebab sama2 ada anak kembar. So laju aje la aku approved dia. Lepas aku approved dia terus dia masukkan nama aku dalam twins club in FB.

wahhhh, terus aku exciteddd! haha..

dalam club tuh dah ada lebih dari seribu parents yang ada anak2 kembar or dorang sendiri yang kembar. seronok giler biler tengok anak2 kembar yang comel2 nih. Ada yang dah besar2 pun..

Kira aktif gak la mereka dalam FB nih. bertukar2 cerita, pengalaman dsb. Kira nanti bila aku ada masalah nak handle kembar aku, leh arr mintak pendapat dorang nih. kan?

Thanks sebab invite aku join the club. i likeeee! :)

2 idea?!:

Wawa said...

comey nye...terase nk kembar gak...tetbe...hihi..

Kelab Kembar Malaysia said...

nama fb apa yer? -Huszaini

 
Blog Template by Delicious Design Studio