Thursday, March 1, 2012

Celebrating Frens Birthday

Walaupun hidup aku agak kelam kabut sekarang nih, sempat lagi tuh berjimba dengan kawan2 baik. Hidup bersosial tetap kena ada..kalau terperap aje dalam rumah orang cakap macam dah takder LIFE dah..hehe..

Rabu lepas dapat message dari kawan laki aku, dia plan nak buat dinner aka celebrate birthday our frens (belated, early Feb). Once dapat aje message dia, aku memang terkinja2 la nak join, tapi pikirkan anak2 rasa berbelah bagi. Harus la mintak izin suami dulu kan..hehe..Aku tak text lokman terus, tunggu balik rumah la dulu baru bagitau.

Cara terbaik untuk join perjumpaan ini adalah dengan mengajak suami & anak2 sekali. hehe..so aku pun ajak la Lokman ikut. angkut aje skali anak2 tuh..bukan selalu pun dapat jumpa kawan2 kan. Tapi disebabkan dinner nih arrange pada Jumaat malam, lepas hari keje..so Lokman pun malas nak join, dia rela hati nak jaga kembar. Aku dibenarkan pegi dgn syarat bawak anak dara kecik tuh. hehe..yahoooo!

Dinner plan kat Brisik Restoran, Jaya One, PJ. Kiteorang tak penah lagi pegi Jaya One nih..ntah mane la kawan aku jumpa tempat nih laa..aku cadang lepak Empire Subang aje, tapi takut jammed..so setuju aje la pegi Jaya One nih, kat Jalan University. Nasib baik kiteorang semua memang la orang PJ, so ada je yang tau guna jalan dalam. Mengelakkan jammed di federal.


Melilau jgk cari restoran ni. Tersorok btul. Restoran ni sediakan indonesian foods & thai foods. Ada gak western. Aku mkn spageti sebab senang leh share2 dgn Tia. Yg lain amik Indonesian foods. Overall so-so ajela foods dia, bg aku sgt x worth it dgn harga la some of them..
Yg bestnyer sambil mkn sambil gossiping. X cukup dgn dinner, bebudak ni nk sambung supper pulak kat oldtown kopitiam..aku sempat roger lokman, tanye psl kembar. Lokman ckp kembar dh tido. Lega la jgk..hehe leh arr blk lambat skit sbb aku pun tumpang orang. Pukul 12 baru sampai umah. Si Tia pun dh selamat tidur otw back.


Pssst, entry ni dh lama peram, actually dah 2 minggu lepas kot gathering ni...huhu


Kesimpulannya, walaupun anak berderet2 x salah sekali sekala lepak dgn kawan2..rilexkn minda bergurau2 dgn kawan2..hilang skit stress kan? Heee~


Bubye!


cupcakes for birthday girls. happy 30th birthday to Huda & Emanuall- mom-to-be
us..close frens since form 1.. :)
si Tia buat muka bosa.Aku kasik main games ifon utk kasik dia dok diam2..ehehe. Ummi nak gossip nih. Aku geram sebab dia takmo duduk kat kerusi sendiri.nak memangku gak...tak abis makanan & minuman aku..huu
nasi Indonesia--lupa nama..rm35 kot..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio