Thursday, September 30, 2010

Addicted to Scrabble - Abah Tia

Since balik dari Fraser Hill tuh, Lokman dah ketagih main Scrabble. 3 hari lepas dia sanggup beli Scrabble baru, cos scrabble yang main kat Fraser tuh hak milik Abah. Lokman sebenarnya tak puas hati cos asyik kalah aje kat sana..hahaha, maklumla first time main. Title masih Beginner..kena ‘ayam-ayam’ kan la..pulak tuh penah kalah dengan aku jugak, lagi la dia tak puas hati.

Sudahnye, 3 hari berturut aku & adik ipar dipaksa- rela untuk main Scrabble. Lepas balik keje aje terus dia 'kerah' kiteorang main. Result nya:-


Hari pertama : aku menang..yeahhh! hebat hebatt..

Hari kedua    : Adik ipar menang, cos kiteorang yang tolong dia main..haha, adik ipar pun first time main, so agak terhegeh2 la, kesian punyer pasal kiteorang yang tlg dia susun word atas papan..aleh2, dia yang menangggg?!...confuse jap. :P

Hari ketiga   : Lokman menang besar!!! Hoorraaaayyyyy!!..Finally..


Berseri2 muka dia dapat menang akhirnya *wink wink*..biler aku tanyer camne leh terror main??..Sure kat opis bantai tengok kamus internet kottt..hahaha, tapi rupa2nya lagi advance taksub dia pada scrabble, dia layan YOUTUBE - world Scrabble Champion!!..PARAHH! selama nih aku tak penah tau pun game nih ada pertandingan dunia la kan..hehehe. biler aku dengar dia bagitau tuh, bantai aku gelak sakan..desire dia nak menang memang di luar pemikiran aku..kihkihkih..

Hurmmm, itu la laki aku..semua benda cari kat Youtube..termasukla cara2 main golf tahap profesional..pening aku layan!


Nota kaki: Mak Pak main beria2, anak kurang perhatian..haihhhs..cian Tia..g marah Abah.. :P
owh, hari nih Adik ipar request main dlm bahasa Melayu plak..hehe..okehh, lagi gorenggg!! :P

Bukti kemenangan Lokman..
Tia siap leh tido la sejam, sebab takder orang layan dia..merajukkk..hehehe..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio