Wednesday, September 1, 2010

Bekas Hantaran Kahwin for Rent & to Let go

Semalam aku kabinet rumah, then aku keluarkan bekas2 hantaran yang aku simpan elok dalam kabinet tuh..hurmm, terus aku terpikir untuk sewa kan benda2 nih. kot2 la ada yang nak kawen, tapi rasa tak nak membazir bab hantaran nih, so bleh arr nak sewa bekas2 nih..

Bakul2 flower - Bunga2 pink tu aku tambah sendiri, kalau taknak bunga2 nih leh cabut, deco la ikut warna tema sendiri nanti..


Kotak bentuk love tu , dulu aku bubuh coklat
Sangkar putih tuh leh bubuh jam tangan, cincin dll
Bekas kecik bulat tuh dulu aku bubuh mas kahwin (gulung2 kecik , ikat dgn riben)..boleh jugak bubuh accesories lain
ikut kreativiti masing2 la..
Each item aku sewakan RM10 sahaja
tempoh sewaan dalam 2 minggu sahaja
nak ambik barang, sila datang rumah/or jumpa kat sekitar kawasan Petaling Jaya

Ni item to let go..
kotak2 nih aku balut dengan kain satin hitam, di hias dgn riben silver & white flowers. If sape nak guna tema black silver, leh arr guna kotak2 nih..touch up la skit2 mane nak..

Ada 3 jenis saiz. 4 segi tepat, 4 segi panjang & Bulat

Yang ini pun aku nak let go. Malas dah nak deco pakai benda nih. Aku nak let go RM9 aje.

Sesape berminat leh email aku kat fira248@yahoo.com.

terima kasih

1 idea?!:

SITI AZHAR said...

Hai, Sayan berminat nak sewa dan beli bekas hantaran nie.

Masih available ke?

 
Blog Template by Delicious Design Studio