Tuesday, September 7, 2010

Iftar & Sahur - x-UiTM SA'05

Weekend lepas paling bestt!!
kawan baik aku dari JB turun KL semata2 nak jumpa kawan2 lama & shopping raya. Aku arranged iftar dengan kawan2 rapat (ex Uitm Shah Alam 2003-2005). Plan asal nak berbuka puasa di Madam Kwan, Empire Gallery Subang, tapi lambat booking dah penuh. Jadinyer tukar ker Manhattan Fish, Pyramid. Aim iftar kat shopping mall cos lepas makan leh window shopping..hehe..Ada 5 orang tak jadi datang, tinggalla 7 orang (plus 3 dotters)..
layan gambar aje la yerr..

Bergambar dengan anak memang wajib!
Ni Naniey & Latif, with Dotter, Aliya Qaisara - 13 months
Latif sponsored our Iftar this year..yeayyy!

Siti Nur Arissa Syukor Al Masrie
Budak kecik umur sebulan lebih dah keluar jalan2..nasib tak meragam..
The girls - eryn, ashik, fira and naniey
Daddy & Abah Abah tolak stroller dotties..All Mommies nak shopping!
owh, bukan setakat Iftar aje, tapi bawak ke Sahur together2..hehe..kes nyer masing2 tak puas nak bergossip, Nani & Latif memang bermalam di rumah aku. Si Eryn & Sheikh sanggup patah balik datang lepak kat rumah sampai pukul 5 pagi..Sahur Nasi Lemak Jalan 223, Medan Selera emak Eryn jugakk..hehe, sponsored by Sheikh pulak.
Sudahnyer, esok pagi aku jadi zombie..Tia bangun awal plak tuh..aku berjaya tido 3 jam sajer..

Nota kaki: tak pasal2 aku ada handbag Raya, beli dari Nani, hehe.. dia jual handbag2 Authentic Brand direct pos dari London (abang dia stay sana)..so bajet raya dah terkehel, gara2 rambang mata tgk handbags yang penuh bonet keta laki dia..aku beli 2 bijik yerrr (LC & DKNY) sebab nak matching kan dengan baju kurung kuning aku, first time aku beli small tote berwarna kuning!..adeh adehhh..parah! :P

and

Tia dah dapat Advance Duit Raya from Uncle Latif & Ayah Omar..yeayyyy..!!
Auntie Naniey kasik sepasang baju Raya (poney) untuk Tia jugak, Mama Ana pun kasik baju Poney kat Tia, kes Aqish tak muat..hehe, rezeki Tia agaknnyerr..Ummi pun dapat besday present from Naniey. Tempat sangkut accessories..i likeee!! Alhamdulillah..terima kasih korang! :)

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio