Wednesday, September 1, 2010

Weego Bottle to Let Go!

Botol susu kaca Weego warna Oren nih aku nak let go.Size kecik 4oz. nak detail pasal botol nih pegi kat SINI . Nak let go sebabnye, Tia tak mau isap puting dia yang kecik nih..dia dah biasa dengan puting Avent, so tak puas kot..lagipun mulut Tia besar/lebarrrr…hahahaha, dia tak dapat control isap puting yang kecikkk..tu pasal dia tak mau breastfeed dengan aku dah..haha..tet tet tetttttt..dah lari tajukkk!


So dari aku buat perhiasan aje botol nih dalam almari, baik la aku let go kepada sesapa yg berkenan..aku beli kat BabyIbu RM43+RM6 postage. Aku nak let go RM35 including postage. Aku baru guna sekali..puting tuh aku replace dengan puting baru, Aku ada gak puting Anakku yang sama size dengan botol nih, ada 2, so kasik semuanyer..

Sapa2 berkenan, email aku kat fira248@yahoo.com ye..

Nak let go yang warna Oren tuh..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio