Thursday, September 23, 2010

Meh kite tukar jabatan!

hari nih masuk keje balik, sebab memikirkan keje yang pending bertimbun2 , deadline plak by end of this month..macam tak sempat siap ajek..huhu, merah la KPI aku tahun nih..huhu..

update cite nak transfer nih, pepagi tadi dok tanyer HCD, dok tanyer procedure nak transfer & department mane yang kosong..heheh..direct aje aku tanyer..pedulikk!
Ada satu department yang aku suka..Loans Admin. Dept. hehe, itu aje aim aku sekarang nih..pulak tuh ada geng2 aku dalam tuh yang satu kepala..bos dia pun ok, sporting.. even perempuan jugakkk..tak kisah, janji aku dapat transfer..

contoh memo pun aku dah dapatkan dari colleague aku..so malam nih nak edit sini sana, next week kot aku hantar kat boss...cuak gak aku rasa nak mengadap perempuan tuh, sure kena sekolah lagi!argghhhh, nak transfer punyer pasal, tahan kan ajeee..janji aku lepas!

Doa2 la aku dapat tukar department..Aminnnn.. Koranggggg, tolong doa sama ekk??plezzzzzz... :)

nota kaki: semalam aku sempat pergi klinik, bawak Tia g cucuk 6 bulan..takder la sia2 aku amik EL kan??hehe..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio