Wednesday, September 22, 2010

demotivated

aku tak g keje hari nih, amik EL! cakap kat bos takde orang jaga Tia..senang guna alasan anak..aku geram dengan bos aku yang poyo tuh..
kesnya, aku g training, pastu HR sibuk2 nak suruh hantar evaluation form after 3 months of the training, to evaluate la performance kite after that training. Training tu bertajuk "Creative Mind, Creative Solution"..so bos assumed aku kenalan berfikiran kreatif dalam kerja2 harian & thinking out of the box (tengkorak dia!)..
Dalam form tu HR tanyer pendapat kite ttg performance kite sendiri la after attend the training..aku pun tick la mane related dgn aku..its my OWN opinion la kan..
Bos aku leh komen berjela2 pasal performance aku ala2 macam nak isi KPI plak, padahal KPI baru jer submit tanpa dia cakap ape2, main tenyeh aje sign..tetiba bab evaluation form ni nak kondem kerja2 aku tak pasal2..apa hal??monopossss ape perempuan nih???!!
aku sangat tak puas hati, dia ckp aku nih tak kreatif laaaa, takder thinking out of the box laaa..eh eh cik puan, aku nih keje kat System & Method department, buat keje yang ntah ape2, tetiap tahun buat benda yang sama, and ko jugak yang kasik aku keje tu..biler aku buat lain skit, ko bantai komen suruh buat style ko!!sengal betul!!tu la, dok bertahun2 kat opis ko tu, 14 tahun tak penah keje tempat lain, mind tu dah tersumbat dalam kotak, lagi suruh aku pikir luar kotak..banggang!!

pastu dah membebel2, cakap tak puas hati itu ini, at the end dia suruh aku tukar ape yang aku dah tick dlm form tuh..eh ehhh, dah itu opinion aku nak kena jugak ikut opinion banggang ko tu??ape kesss???

pastu lagi 3 bulan dia nak tengok lagi performance aku, ada tak kreativiti aku/ pikir luar kotak ko tu..mampus laaaa ko!BAIKLA aku update resume, aku update jobstreets bagai ..., aku cabut!!!hehe..

pagi tuh memang aku dah sok sek dgn member2 nak mintak tukar department..dengan perangai bos mcm ni memang sahla aku nk tukar dept.aku dah mati akal dok lama2 kat department skrg...so skrg memang aku tekad nak tukar department sementara aku nak cari keje tempat lain...TEKAD!

esok pepagi aku nak g jumpa orang HR..pedulikkk!!


0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio