Thursday, November 25, 2010

aku bebel-ing

hari ini aku tak tau nak buat entry khusus pasal ape..jadi kasik aku membebel aje yerr benda2 terjadi sejak menjak nih termasuk hari nih..

first
- keta aku kena saman lagi dengan budak pakai uniform putih biru ala2 polis tu..bencikkk!! kes nyer pagi tadi aku nak masuk parking berbayar tapi sebab kan ada event ape ntah under M*BP*J tu terus diaorg block kereta awam dari masuk, abis celah mane lagi leh parking?? bonggok btul, selfish btul arr diaorg nih..sebabkan aku dah lambat option yg aku ada adalah parking tepi jln. bajet kul 10 nanti nak move la, tapi kusyuk buat keje terus terlupa..pukul 12 baru teringat..tengok2 dah ada kertas putih selit kat wiperrr. Antuuu btulll!!!! geram aku..tapi ape bulehhh buekk, sendiri cari pasal..padan muka aku! :( so aku letak arr keta kat situ sampai balik opis..pedulik! dah alang2 kan kena saman..heeehehe..

kedua
 - aku tengah lapar sekarang nih kes tak sempat lunch, cos ada briefing pasal event paintball company aku buat minggu depan..aku gatal2 nak join. Biler dengar pasal cara2 main paintball nih terus aku kecut peruttt..huhuhu, bukan mudah rupanyer nak main game nih. byk ciri2 keselamatan kena amik tau. Ada kes kemalangan jiwa berlaku tau. huhuhu..Nanti aku dah main, aku buat entry khas pasal paintball nih ek. buat rujukan untuk korang yang teringin nak main nanti. :)
ketiga
- aku nak selitkan jugak cite pasal si kecik Tia. hehehe, Tia dah nak tumbuh gigi!!!! dah ada butir2 kecik kat gusi bawah, kat tengah2 lagi..lidah dia sentiasa terjelir2 sebab nak rasa anak gigi tu..anak gigi ek?? hahah, baby gigi kot..(okeyy aku merepek..), btul la dia demam hari tu kes nak tumbuh gigi. sekali 2 kauuuuuu!
Sekarang dia tengah galak nak berdiri. asyik memanjat aje, pastu lepaskan satu tangan. wahhh, nak try balancing la tuuu.. go girl go!! :D walker pun dah pandai control, laju aje dia round2 satu rumah.
apelagiii yerr..hurmm, dia dah pandai sebut "bbabababa" stand for ABAH la kot..dok la ulang2 yang itu aje..tapi biler aku ajar "mimimimi" (for UMMI), harammm..terus dia diam buat muka terkebil2..mencikkk tauuu!! :P

keempat
- pagi tadi aku dah dapat tiket teater..yeayy! hehehe, Sabtu nih nak dating dengan Lokman g tengok teater NATRAH musim kedua. Dapat tiket harga student..hahaha, RM15 aje! Opismate aku kenal orang jaga tiket. Seat tengah2 lagi ko, tapi idakk lerr berapa depan..tak kisah la, janji tak kat atas sekali, pening pala dok atas tu. Aku saje nak bawak Lokman tengok teater, seumur hidup dia takpenah lagi layan teater..parah! bukan setakat tu, dia siap tanyer aku lagi NATRAH ni cite pasal ape?? aku rasa nak aje aku lempang dia laju-laju..(macam berani la kan? :P) ..sejarahhhhh tu..tengah hot di pasaran!
so kepada incik lokman, before pegi sabtu nih, sila google pasal Natrah nih yer, taklah nanti penat i nak explain satu2 dlm teater hall tu karang.heeeee..(eksyen kan aku??hehe)

sape nak tau gak pasal NATRAH, sila baca kat SINI

Teater nih akan berlansung  selama 11 hari
hero heroin yang i likeeee! :)

Date :25 Nov - 5 Dis 2010

Time: 3.00 pm / 8.30pm

Venue: Panggung Sari, Istana Budaya, Kuala Lumpur, Malaysia

 
Tia nanti aku tinggalkan kat kakak aku. Hope la kakak aku free..

- bos aku baru panggil tadi, ada lagi project ad-hoc aku dapat..haaaaaiiihhh, next kena submit! KPI baru je submit..ni tak aci nih, kena gak masuk point dlm KPI aku tu..adhoc point lagi byk dari keje asal..wahh, leh jadi pekerja cemerlang aku tahun nih...pening lagi la aku dapat project nih...huhuhu..nasib oh nasibbb..

itu saje. till then..bubye!
esok dah Fridayyyy..wiieeeeeeeee :P
kelima

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio