Wednesday, November 10, 2010

hari aku busy

Wahhh, semalam sampai ke hari nih aku busy..ada aje keje ad hoc bos kasik..ni tinggal 10 minit aje nak balik..leh karang blog lagi tu..hehe..

Oh tadi lunch time aku bergegas bawak Tia g klinik..pagi tadi aku rasa badan & kepala dia panas, then dia lembik aje..bangun sekejap tgk Abah dia gi kerja then terus tido..pelik gak aku..dalam hati kata sah la demam nih..huhuhu..aku takleh nak EL, so gi jugak keje, tghari memang plan nak bawak g klinik. Sesampai Pusat Rawatan Islam KJ, dok cakap demam biasa aje, temperature ok tak cecah 38 lagi..paru2 ok, selsema takder, batuk takder..just panas badan aje dengan kesan2 kena gigt nyamuk penuh..huhu

lepas g klinik singgah kedai runcit beli ubat nyamuk elektrik..spray2 dah tak jalan..antu punyer nyamukk, anak aku ko nak gigit yerr, darah baby nih manis kahh?? marah btul aku..beli jugak cool fever tampal kat dahi tu..ntah camne guna, tak tau..first time beli nih..hehe, sebab ada anak baru nak beli la kan..org tua demam ada ke tampal2 kat dahi tu??heheh..

aku tak sempat makan, aku tapau aje..ingat balik opis terus leh makan..tapi bos nak keje urgent, cos nak bawak result masuk meeting petang nih..aduhhhh, sudahnyer kul 4 ptg baru aku makan nasik sejuk..sampai dah takder rasa ikan keli berlada dah..huhuhu..sedihhh..sob sob..

ape pun hope Tia sihat..malam nih sure aku kena berjaga lagi..kena lap2 badan si kecik tu..dah lama sgt dia tak demam..aku fobia skit bab2 demam nih..doakan untuk Tia yer korang! thanks..

nota kaki: semalam lunch pun aku rush ke Nagoya, beli lagi kain langsir, langsir yg dah dijahit tak cukup sifat..hekhek, ada panjang pendek..aku and lokman salah kira daaaa..ehek ehek..dah kena beli lagi..membazir sungguh! huhuh..takpe next time dah tau camne kira lebar panjang langsir dah..

oh cite korea tu aku dah khatam dah..semalam lepas keje terus tengok sampai kul 12 malam..sampai emo lokman tak dapat tengok tv..kihkih..padan muka! :P

ok dah time balik..bubyee!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio