Monday, November 15, 2010

Teh Tarik Place

Korang familiar tak dengan tempat nih? Hehe, kat The Curve tu haaa..

Ahad lepas baru jek aku pergi..bagi orang dah biasa pergi The Curve, sure dah tak heran dengan tempat makan nih..aku pun idak lerr heran benorr, sebab makan minum kat sana exactly like mamak restaurant- macam syed bistro. Tapi di upgradekan ke trendy style bistro la..ala2 mamak dalam shopping mall kan, mesti la.. ada gayaaa..hahah..

Aku dah berbulan2 tak pergi (last masa pregnantkan Tia 6-7 bulan gitu), teringin ler sesangat, aku paksa gak Lokman singgah sana, dah alang2 kiteorang pergi beli barang dapur kat Tesco sebelah tu ape la salahnyer singgah jap masuk ke Curve kan. Dah lama aku tak jejak kaki kat The Curve, teringiiiin la nak berjalan kat sana (tahap loser tak aku??haha). Dulu masa sebelum kahwin, naik lebam g sana tengok movie bagai, biler dah kahwin..hurmmmmm..tapak kaki kiteorang pun dah takdooo kat sana..Kuikuikui..parahh!

Semangat nak g tu even Tia aku dukung sampai senget2 badan, kes tak bawak stroller lagi laa..haha, trolley tesco plak takleh masuk Curve..haaa, budak kecik tu plak lentok tido, haaa..pedulikk! angkut!!

Sesampai sana aku bantai makan roti canai RM1.80 sekeping, lokman cakap kalau kat luar leh makan 2 keping roti dengan harga camni (kedaung plak laki aku nih!heh)..dengan teh tarik RM2.80 kot, tak ingat harganyerr, dah nama nyer kedai teh tarik, harus la minum teh tarik kawwww dia..sambil tu tengok2 orang2 kat situ..still tak berubah suasana kat sana, tempat lepak muda mudi dengan kawan2. Teringat kenangan lepak2 dengan kawan-kawan UiTM aku kat situ dolu2.

Ohhhh, terkenang terus kenangan lama..adoiiiiiyaiii, tebiat plak aku nih sejak menjak nih terkenang kawan2.. :D dah lama sangat kot tak lepak dengan kawan2. huhuhu~

budak kecik tido kepenatan
 Haaa, tengah syiok2 aku makan, Tia boleh plak meneran nak berakkk, aduuhhh si kecik nih, potonggg btul laaa. Sudahnyerr idak la lepak lama2, dah makan terus cabut! Otw balik umah, kereta ku sudah berbau ucuk acammmm dengan kuih si kecikk..heeeeeeeeee~~
dah bangun, terus berakk, ukkk ukkk! (muka tengah menerann..hehe)

psst..Teh Tarik Place nih kira tempat makan budget/murah kat Curve.. :P but still sangat santai lepak situ.. :D
Nota kaki: Tia dah baik demam pada hari sabtu, Alhamdulillah. Dia dah sihat leh lerr bawak berjalan2. Sabtu g wedding kat Jln Semarak dengan Family Lokman then g Pureen Warehouse.

g kenduri kawen kawan MIL, Tia bersama cousin2 dia

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio