Tuesday, November 2, 2010

Update: Mydear Warehouse, Home Deco stuffs & Part time Business

Aku sakittt gusiii..ada ulcer plak dalam mulut nih...huisshhh, terus tak dapekk nak cakap banyak2! huhu..sebab mulut bengkak! jadinya aku amik cuti sakit hari nih semalam. tapi tak plak dok diam kat umah, kuar g melawat kawan yang dalam pantang (baru lepas bersalin 25 Sept lepas). Aku ditemani oleh sorang lagi kawan baik aku yang kebetulan dia pun cuti hari nih..apa lagiii..gossippp arrr! (best giler lepak dengan kawan2 hari keje kan? :P). by the way, congrats to Sara for newborn baby boy - Umar..... (tak ingat nak penuh baby tu plakk..keh keh..)
Umar sebelah kiri, tu Tia tumpang tidur..anak aku tu time kat umah orang sibuk nak tido! Kebetulan pakai baju lebih kurang sama..comellss!
Boyfren baru Tia! ngeeee..

Oh, aku dah jumpa pemborong baju kanak2..heee, bukan setakat jumpa aje, aku terus borong arr baju2 yang comel lote tu..jauh tuh, kat Jalan Segambut-Jln Kuching, malas nak g dua tiga kali..so aku rembat sket2 ajek, tak brani lagi amik bebanyak, takut tak terjual. Plan awal memula aku jual direct selling kat bebudak opis & kekawan dan letak kat FB..if ada permintaan banyak baru aku g borong lagi..hehehe..dan create blog kerr..nanti rajin aku selit2 kan dalam blog aku nih yerr..hehe :P sape berminat meh la roger-roger aku.. :)
Laura Ashley Dress - 3 pcs (set) - RM49 (including postage)
GUESS Romper - 12month only
RM30 (including postage)

GUESS Legging - Orange only (3pcs available)
RM24 (including postage)

POLO Dress Pink - 6 month - RM44 (including postage)
Ada banyak lagi, nanti aku upload sket2 ek..

++++++++
 Ahad lepas, aku & Lokman g beli langsir untuk Hall & 2 bilik kat Nagoya Subang. Tengah ada sales, so dapat la RM9.80 & RM7 semeter..sangat la berbaloi..spend dalam RM150 aje untuk 17 meter. okeyy kan? just tinggal untuk dapur & laundry side. Aku nak konsep English rose, tapi takder yang berkenan..cari tempat lain arr nanti. project mengecat & menjahit langsir akan start pada cuti deepavali! tak sabarrrr nyerr!! :P Semalam jugak g beli driller & painting tools kat Giant. Okehh, dah leh start enjin deco2 nih! yippiee!!

Ini untuk Hall..aku pilih..hehe..
Ini untuk bilik kiteorang - Lokman nak jugak kaler merahhhhh!!huishhhh..pening dah aku tengok merah merata dalam rumah karangggg!..
Lupa lagi bawak stroller Tia, so Tia ada stroller baru..2 in 1..haha..
+++++++
Update warehouse Mydear, g hari sabtu dengan BFF, dia pun carik stroller umbrella utk anak laki dia..dapat la satu, RM124 aje, sangat mudah untuk di bawa travelling. Aku plak dapat jugal high chair & walker untuk Tia, Aku beli display items aje..so ada la defect sana sini, but still selamat untuk Tia guna..bukan aku kedekut tau, aku just rasa Tia takkan guna lama..maybe dalam 2-3 bulan aje kot..buktinnyer balik dari warehouse Lokman terus pasangkan benda2 alah tuh, sekejap aje Tia nak duduk, dia dah boring dia melalak suruh keluarkan dia dari situ..cessss! maybe dia tak reti lagi kot.. pastu yang bijaknyer, abis semua sticker kat walker tuh dia cabut2..huhuhu..baru beli sehari dah tak ensem walker ko Tiaaaa..nasib la RM40 aje..huhu..
Walker baru Tia, tapi takla brape baru..huhu..

Sengih besar dapat high chair, lepas nih leh dinner sama k! :)

Kawan aku dikelilingi oleh preggies, berebut nak stroller yang sama!haihh

Ni hhaaa, stroller idaman semua Rm124 jer..umbrella style

 Besday Boy Adam syiokk main kereta control tu..si Aqish & Tia dok kejar..haha
Tia with her kakak Isya & Mommie!
Tapi aku belikan hadiah untuk anak kawan baik aku walker yang berharga RM52 (new item yerr)..hahaha, bias tak?? haha..takper, Tia tak kisahh. Aku belikan hadiah kereta control untuk anak buah Lokman, si comel Adam (2 tahun) yang kebetulan birthday party dia hari Sabtu gak - RM38..opismate pesan beli play mat ABC harga RM28 aje..

okehhh itu saje cite hujung minggu.. :) till then..bubyee! :p

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio