Monday, October 4, 2010

Bowling & Scrabble Time

Sabtu lepas ada bowling tournament under my company. First time aku nak join, itu pun cos my colleague ajak..tapi last2 aku pi team mate dengan budak department lain, 1 floor gak la dengan aku. Hentam aje la..kena bayar RM15 for tshirt and 3 games. Kasut bowling bayar sendiri. Main kat Pyramid Mega Lanes.


Ramai giler yang turun serta, dalam 100 org rasanya...aku nih memang takla mengharapkan kemenangan, since aku  kira di antara Ratu Longkang la jugakkk…heheeh..sesaja meramaikan majlis, and since dah bertahun rasanya tak main bowling..huhuhu..last main dengan kawan2 ex-uitm S.Alam 2 tahun lepas..sekarang masing2 dah membawa diri, susah nak lepak2 macam dulu dah..next week plan nak beraya sama, tapi most of them still tak free jugak. sedih btull..
Kawan2 baik masa zaman belajar..rindu kan zaman belajar?? :)
Seriusss.. nih pun first time aku main 3 games sekali harung..lenguh beb tangan2. bola bowling tu beratt nak mampusss!aku terpaksa amik No 8, cos no 7 dah di kebas oleh orang lain..tak sempat nak reserved awal2..start pukul 3 petang sanmpaila 5 petang. Lokman kena jaga Tia sendirian, emo dia aku lambat balik..hehehe, sudahnya aku tapau Burger King paling besarrrrrr untuk dia..kes nak amik hati la nyerrr..hehee..

Aku sampai rumah dah pening2, terus amik Tia masuk bilik, tidur dengan aku..Malam, kiteorang g Pasar Malam, beli barang dapur & tapau dinner..

Sabtu tu jugak aku dapat dalam 5 undangan Open House Raya, tapi satu pun aku tak dapat pegi..sorryyyy kengkawan..termasuk la umah bapak aku..Abah aku jemput datang umah, adek aku buat openhouse, then mak aku buat mee kari..hurmmm, takder rezeki la nak makan free.

Ahad plak still ada jemputan Open House dalam 3 rumah, ada kat Puchong, KJ & Ampang (kawan Lokman)..itupun kiteorang tak pergi..Mak Mertua aku datang, sudahnya malas nak keluar rumah..kitaorang bantai main Scrabble..hehehe..MIL aku dah ketagih main..awal2 tuh jenuh gak la nak mengajar dia main, last2 orang tua ini sudah addicted macam kami..hahahaha..main Scrabble sampai 2 round setengah. Lagi setengah tak sempat nak habiskan, gara2 Tia sudah meragam mau tidur. hehe..

nota kaki: aku kena belek dictionary setiap hari, gara2 ketagih Scrabble..parah! :P

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio