Friday, October 8, 2010

Cari kerja di Hari Kerjaya Jobstreet

Cite pasal nak cari kerja nih, aku dapat tau ada Hari kerjaya kat Midvalley start hari nih sampai Ahad..tapi yang sedih nyer aku tak dapat pergi hantar resume semua, cos aktiviti Sabtu Ahad masih penuh dengan acara open house, maklum la dah last2 Syawal.. bukan setakat open house raya, tapi ada jugak kenduri kawen anak buah aku hari Ahad nih. Maklum la tarikh cantekkk (10.10.10), ramai btul kawen Ahad nih!!!aku dapat 2 jemputan, jauh2 plak tuh (KL & Puncak Perdana). Bleh pegi satu aje kot..huhu..

Sudahnyer, tak dapat la nak g Kerjaya Event nih, kakak aku kot pegi, dia pun galak nak cari keje lain..hehe, adik beradik sengal! Habis resume aku dia jadikan contoh, nak tiru la tuuu..hehe..

So sesapa rasa nak tukar keje  sebab stress tempat keje lama cam aku nih ker, or boring dengan kerja rutin tetiap hari korang kena mengadap kat opis korang tu ke or bosan dengan kerenah orang sekeliling dalam opis tuh ker or macam2 la yang korang tak suka, haaaaa..g la Midvalley weekend nih yerrr..usha2 keje yang best & drop your resume!! heeeeee...selamat mencari kerja!! *jeles aku*

* * * * * * * * *
Jobstreet MCTF’ 2010 – Malaysia Career & Training Fair
MCTF 2010 – Career & Training Fair is back. Since 2002, this Career & Training fair has evolved and become the biggest fair ever in Malaysia. MCTF’10 returns from 16 to 18 April 2010 & 8 to 10 October 2010 at Mid Valley Exhibition Centre, Kuala Lumpur.
Since 2002, MCTF has attracted over half a million graduates and experienced professionals, filling out thousands of positions in hundreds of participating companies.
Details as follows :
Spring Fair : 16 – 18 April 2010
Autumn Fair : 8 – 10 October 2010

Venue : Mid Valley Exhibition Centre, KL
Time : 10am – 7pm

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio