Tuesday, October 5, 2010

sakit pinggang!

malam tadi jenuh tidur aku terganggu..gara2 si kecik tidur makin bersepah!!
sejak dia dah pandai angkat bontot bagai, nak tidur pun nak menonggeng..ntah ape plak peel budak nih..tak penat2 ker?? celik mata tonggeng, nak tidur pun tonggeng..
sudahnya, aku plak ditolak2 sampai nak terjatuh katil..terpaksa la aku bagi laluan untuk dia, tak bagi kang, melalak plak. aku kena la tidur beralih2 tempat, kejap kepala kat hujung katil, kejap kat tengah..haihhh! bapak dia elok aje tidur statikk..takder plak budak kecik nih kacau bapak dia..geram geram! pulak tu kena bangun setiap 3 jam buat susu..huhuh..
bebangun pagi tadi, terus rasa sakit2 pinggang & belakang..adoiiiii aiii..
budak nih karang aku letak dalam baby cot baru dia tau..melasak sungguh!
ni tido gaya sopan lagi tapi mulut nga'nga... tak sempat lagi amik gambar gaya tonggeng..malam nih aku try..hehe..

Dear tia,
Sila tidur dengan sopan santun, awak tu gegirlll.. :) Tak kesian ke kat Ummi nih dah macam zombie?! hhohoho..~

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio