Friday, October 29, 2010

hari yang susah hati

Dari semalam aku susah hati..susah hati sebab keje nih haa..bos nak suruh aku present isnin depan, tapi habuk pun aku dah buat lagi..ngeh ngeh..sendiri cari penyakit la kan? padan muka aku!
Aku dok la email2 department yang patut aku liaise tu..nak buat short discussion, tapi sampai ke sudah takder respon..nih la salah satu masalah besar yang selalu aku kena hadap biler ada keje kena buat. Kena mengadap sembah manusia2 yang macam dia sorang aje busy, atau keje dia aje yang penting, keje orang lain tak penting!!! naik menyampah aku! Bila aku call memanjang la takder kat tempat dia..geram geram!
Aduhhh, nih dah petang dah nih, hari ni keje sampai kul 5 aje, cos ada monthly assembly plak sampai kul 5.30 ptg. Aku ada sejam aje lagi nih..harus la Sabtu Ahad aku keje kat rumah aje karang, dah hari Isnin bos nak jumpa pukul 9 pagi..huargghhhhhh...naya je kena sekolah lagi karanggggg!!tobatt tak mau..huhu
Nak ilangkan kerisauan, aku bukala mana2 blog aje nih, pastu dah boring aku karang blog aku plak..huhuhuhu..

Oh cite best arini, tadi aku daftar join Paintball Tournament anjuran company aku nih..acara pada 4 Dec depan..lama lagi, just kena register awal..kena bayar RM30 aje, kos lain company cover (dah tetiap bulan dorang ni tolak gaji aku RM3!, kira bayaran ahli kelab sukan company) tapi ok la dapat Tshirt & goodies bag nanti..kira murah giler arr..kalau nak main paintball dengan duit sendiri mau RM70-80 sorang..since ada geng nih aku tibai aje la letak nama..sebenarnya hati kecut gak nak main tuh, cos confirm lebam2 lepas main karang..based on experience kawan2 yang dah main arr..takper la, sekali seumur hidup kot dapat main..redah sudahhhh..enjoyy!!:D


nota kaki: hopelaa aku tak kena buli masa main paintball nanti, almaklum la aku nih kecik coett aje orang nyer..huhuhu

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio