Friday, October 8, 2010

Budak nak merangkak, selalu berak-berak yerr??

Dua tiga hari nih Tia kerap buang air besar. Sehari 3-4 kali, tak kira masa..dari pagi sampai ke time tidur. tak banyakk laa, sikit-sikit aje, tapi bau dia,.. Masha'Allah!!sungguh ku tak tahan!!
pastu najis dia bijik2..kaler tukar2..kejap hijau, kejap kuning hijau...hurmmm..

Mak mertua aku cakap sebab dia nak merangkak..hurmm, ye ker?? aku tak tau plak sebab tak pernah dengar..risau gak dia berak2 macam tuh. Takut dia  termakan benda2 atas lantai ke, or dia jilat/gigit2 toys dia yang aku tak pernah basuh..ngeh ngeh ngeh..Takut bontot dia melecet pun satu hal.

Aku nak monitor lagi 2 -3 hari, kalau rasa berpanjangan aku nak g bawak jumpa doktor la..huhu..

Anak korang, masa nak merangkak ada kes macam Tia tak??

Ummiiii, Tia berakkkkk!! ucukkkk..

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio