Monday, October 4, 2010

Kekosongan Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) di Selangor

Haaaa...menarikksss nih, sesapa nak jadi cikgu sandaran nih, ada kekosongan tauu...
dolu2 aku bercita2 gak nak jadi Cikgu, sebab masa kat sekolah ada minat cikgu Bahasa Melayu. Nama cikgu tuh Cikgu Zulaikha..sekarang tak tau mane pegi cikgu nih..sebab cikgu ni la aku dapat BM A untuk PMR &SPM..hehe..
Tapi sekarang, aku rasa aku tak leh jadi cikgu dah, cos ramai orang komplen aku nih cakap laju macam kartun (woody woodpecker), speedy nak mampuss!! sesapa yang tak berapa rapat dengan aku sure pening dok dengan aku lama-lama..hahaha..jadinye cita-cita nak jadi cikgu/lecturer terus terkuburrr..sekarang aku jadi keparat planner (corporate planning div)..hihii :P tapi masih lagi mencari keje yang sesuai dengan soul..cehhh, itu pasal aku buka website career nih..huhuhu..still being a jobseeker..haiyoooo..ohh, sesapa ada keje kosong kat company korang, sila bip bip aku ekkk!? tima kasihh :)

Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT):   Kerajaan
Job Description :
Jawatan Kosong Pejabat Pelajaran Daerah (PPD)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) di Sekolah Menengah, SJK (Cina) dan SJK (Tamil) bagi ambilan Januari 2011.

1. Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT)

Syarat-syarat:

1. Warganegara Malaysia
2. Umur (Siswazah <35 tahun / Bukan Siswazah <30 tahun)
3. Mempunyai Sijil Kelayakan Akademik yang di iktiraf
4. Mendapat gred Kepujian Bahasa Melayu (SPM) dan mempunyai 3 kepujian subjek yang lain

Tarikh Tutup Permohonan: 29 Oktober 2010

For more infor click kat SINI

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio