Wednesday, October 13, 2010

sotttt sretttt...

Aku selsema teruk since semalam..pagi ni ingat nak amik MC aje, tapi ntah kenapa buang tebiat gak nak g keje..sudahnya, sepanjang perjalanan nak ke opis (6-10 minit perjalanan yerr :P) aku terbersin2..huhuhu..tapi still gagah ke opis..
Sampai opis aku terus blurrrrr sampai sekaranggggg..satu keje pun tak buat, just balas2 email aje..hhuhuhu..sejuk air con lagi membuatkan aku sakit hidunggg...rasa-rasa lunch nih aku nak g klinik arr, try mintak MC. Nak balik rumahh tidooo dengan Tia. Lagi baikk!

owh, Tia pun selsema gak..semalam dia bantai menangis2 sampai mommie kena dukung sepanjang hari..kesian mommie dia, kepenatan jaga si kecik yang sakit. Tapi sakit2 dia pun still lasak..keje nak memanjat aje..sampai aku plak tak larat nak layan..After lunch abah dia balik rumah, mintak half day nak jaga Tia. Aleh2,Abah dia juga yang kepenatan jaga si kecik nih..hehehe, dia bantai buli bapak dia.

Alhamdulillah semalam dia senang nak tido..takder gangguan pernafasan, just nangis nak susu aje. Pagi nih celik mata aje terus nak main dengan hingusss meleleh...huishhh!! petang nanti nak ajak Lokman g Klinik..amik ubat!

0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio