Wednesday, December 28, 2011

Gigi meragam

Aku ambil cuti sakit harini, kes gigi sakit..dah seminggu sebenarnya. Dok tahan2, tp semalam lepas aku makan daging, terus sakit sampai terganggu tidur aku..so konon harini nk g dental, tapi nk tunggu HR keluarkan GL sampai ke petang baru dpt..huhu. Kena bt appointment pulak dgn klinik gigi..adehhhh!!
Orang lepas beranak ni memang gigi cepat sensitif.maklumla kalsium dah kena tarik..haha (tu teori aku sendiri aje), tapi seriyess, bg ibu ibu mengandung jagala kesihatan gigi sekali..gigi cepat mereput if x jaga..huhu
Skrg aku taip blog otw nak g tesco..hihi :p

4 idea?!:

Bonda Adam said...

rambut ko gugur tak? rambut aku gugur mcm org lepas buat kemoterapi.. bbergumpal rambut gugur sekali sikat

aTy _faRed~ said...

sakit gigi memang tak suker..!!! ape pon tak boleh nak buat...nak marah jer rase nyer...huhu..;)

FiraHamzah said...

Sarah: babe, rambut aku pun gugur dengan byknyerrrr!! seriyess scaryy..sampai nipis dah weyy..laki aku siap srh potong pendek, sebab tak tahan tgk rambut aku bersepah2..hihi..
babe, nak kena pakai apa ek? aku tak tau nak buat ape..huhu

Aty: haah btul tuh, asyik emo aje kan..kesian anak2 aku, jadi mangsa emo aku..huhuhu..ko kena minum susu byk2 tau babe, heheh, nanti takder la jadi macam aku nih haaa.. :P

Bonda Adam said...

aku pon dah mati kutu..ko at least rambut gugur jek..aku siap kelemumur..mcm pengotor plak rasanya padahal tiap2 hari shampoo..rambut aku panjang, so syg nka potong.. skrg ni masak pun aku pakai serkup kepala..ahaha

aku tgh kembali ambik Virgin cocnut oil..dlm testimonial kata boleh kurangkan kelemumur. kehkehkeh..masalahnya kekadang ingat nak mkn, kekadang lupe.

 
Blog Template by Delicious Design Studio